Home  //  Oprema  //  Proizvodi  //  Zalepite pločice bez po muke!

U cilju lakšeg obavljanje posla, Weber vam ove godine donosi lepak za pločice na bazi tixo tehnologije! Zahvaljujući tixo tehnologiji, lepak je kremaste strukture, poput gela, što znači da je veoma lak za nanošenje. Baš kao sa gelom za brijanje!

Osim toga, brzo se vezuje te omogućava brže lepljenje pločica. I uz to, stvara idealnu i dugoročnu vezu sa svakom vrstom podloge i pločice na koju se nanosi. A što je još bolje, postoje ne 1 ili 2, već čak 3 lepka zasnovana na istoj tehnologiji:

- webercol flex tixogel

- webercol flash tixogel

- webercol crystal tixogel

Lepite keramičke pločice, mermer, mozaik, prirodni kamen i gres pločice! I sa sva 3 tixogel lepka uradite kvalitetan posao uz manji napor.  

Na www.weber.rs možete pročitati detalje o lepkovima ili pozovite 011/314 96 81 i prikupite informacije iz prve ruke.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...