Home  //  Management  //  Istražujemo

Posebnu pažnju poklanjamo preporukama samih ugostitelja, jer ko bolje ume da prepozna i oceni slabosti i vrline lokala od onih koji se tim poslom bave. 

CaféBar network recommends akcija traje do kraja godine, a početkom 2016. predstavićemo listu ugostiteljskih objekata koje morate da posetite i lično se uverite u njihov kvalitet. 

Zato, doprinesite i vi da vaš omiljeni restoran bude priznat i ponese oznaku CaféBar network recommends!

 

Istraživali smo kako sajt Airbnb funkcioniše u svetu i u Srbiji i koliko njegovo poslovanje utiče na rad hotela i hostela

 

Časopis CaféBar network i ove godine obilaziće ugostiteljske objekte u Beogradu i najbolje od njih uvrstiti na godišnju listu preporučenih lokala.

Kriterijum nam je i dalje, neizostavno, kvalitet usluge i ponude, kao i održavanje standarda. Međutim, ne smemo da zanemarimo ni celokupan ambijent i sveukupnu atmosferu. Pokazalo se da neki ugostiteljski objekti poseduju sve elemente profesionalno postavljenog lokala, ali da i dalje nemaju dovoljno gostiju. Zato je naš zadatak da prepoznamo sve što je neophodno da bi jedan lokal postao mesto kom će se gosti vraćati, ali i koji će preporučiti drugima.

 

Svaki ugostitelj želi da u svakom trenutku zna u kakvom su mu stanju zalihe hrane, pića i ostalog što mu je potrebno za rad, šta i kada treba da se nabavi, kome i koliko da se plati...

I najvažnije, kolika je zarada po svakoj porudžbini

 

Kafa je jedan od najpopularnijih napitaka na svetu, roba kojom se posle nafte najviše trguje. Postoji i poštanska marka koja miriše na kafu, a u svakodnevnom ispijanju omiljenog crnog napitka uživala je i najstarija mačka na svetu

 

 

> Godinu dana smo istraživali

> 2000 ljudi smo anketirali 

> 600 lokala smo obišli

 

I rezultat je...

TOP 12 beogradskih restorana

 

Žene širom sveta poludele su za Kristijanom Grejom, glavim likom romana i filma Pedeset nijansi sive, a on... obožava kraft piva. U nastavku prvog romana, Grej naručuje lagan i oštar svetli Ale Adnams Explorer, pivo pivare Adnams iz Engleske, koje možete da probate i u Beogradu

 

Koliko poslovni softveri podižu profit ugostitelja. Suština posla svakog ugostitelja jeste da u svakom trenutku zna stanje zaliha, šta je potrebno nabaviti, kome šta platiti, kolika je zarada po svakom tanjiru ili ajnceru koji iz kuhinje ili od šanka krene prema stolu gosta... 

 

Zanimljiv status na Fejsbuku, dobra fotka na Instagramu ili duhovit tvit danas su najbolji vid reklame. Evo detaljnog uputstva kako da pomoću društvenih mreža povećate profit

 

Prenosimo The Guardian

Eksperimenti su pokazali da ljudi često ne razlikuju obično od vrhunskog vina, dok jedan američki proizvođač vina tvrdi da ni stručnjaci ne umeju baš uvek da ocene vino kako treba. Koja se nauka krije iz ukusa?

 

Kako ugostitelji ocenjuju poslovanje u prethodnoj godini i šta očekuju u narednoj 

 


U moru industrijskih piva pojavljuju se i piva onih malih, samostalnih, zanatskih, porodičnih mikropivara. Nema ih mnogo, ali tu su, probijaju se i pažljivo zauzimaju pozicije na sve razvijenijem tržištu craft piva u Srbiji. S druge strane, sve je više lokala koji vode računa o kvalitetu i raznovrsnosti ponude za svoje goste. Ruku na srce, dosta je i bilo istih, kao preslikanih karti pića. Sada je nešto sasvim drugačije

 

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...