Home  //  Management

(in memoriam Paul Bocuse 1926-2018)

Kad dođe vreme završiću u rerni

Jedan od najcenjenijih francuskih šefova Pol Bokiz, umro je krajem januara u 91. godini. 

 

Uroš Urošević, Rukovodilac za odnose sa HoReCa kupcima

BLACK ANGSU

 

Sbaragli Saverio, chef restorana Tosca, Ženeva

EKSKLUZIVNO ZA CAFÉBAR NETWORK

Svi restorani zaslužuju Mišlenovu zvezdicu!

 

Kada smo krajem prošle godine pokrenuli inicijativu da se uspostavi balans u ugostiteljskim objektima tako da i pušači i nepušači imaju prostor u kome će uživati, našoj akciji među prvima se pridružio fine-dining restoran Homa

 

Dejan Veljković Džesi

vlasnik restorana Dukat, Pirot

U izgradnji identiteta lokala, restorana, bilo kog objekta, učestvuje veliki broj faktora, enterijer i spoljašnjost, koncept, osoblje, vlasnik, atmosfera... i na izgradnji i održanju identiteta svakodnevno se radi

 

Nikola Stojaković, srpski kuvar svetskog glasa, kuvarsku karijeru započeo je još u domaćoj  kuhinji. U njegovoj porodici, kaže, kult hrane bio je oduvek veoma važan. Uživa u pravljenju sosova, a sa 27 godina može da se pohvali dugogodišnjim radom u svetskim restoranima sa Mišlenovim zvezdicama

 

 Retke su svetske metropole koje mogu da se pohvale svojim vinom kao Beč i Njujork. Tu privilegiju sada stiče i Beograd, čime se otvaraju velike mogućnosti za razvoj gradske vinske scene  

 

 Pre nego što se upustite u ugostiteljski biznis i počnete da ulažete novac, razmislite o lokaciji, ciljnoj grupi i konceptu lokala. Kada to izaberete, kažu iskusni ugostitelji, počinje „igranka bez prestanka”. Svako ko otvara restoran prvo mora dobro da razmisli o tome da li u životu želi da se bavi ugostiteljstvom. To je nesumnjivo prvi korak. Ali nama nije namera da vas uplašimo i odgovorimo od ugostiteljstva, već samo da vam skrenemo pažnju na neke stavke koje umnogome mogu da vam olakšaju poslovanje, a ukoliko na vreme „budete pametni”, smanjićete troškove i povećati promet 

 

Novogodišnja anketa ugostitelja

 

Doček Nove godine je prošao. Korporativne proslave i druženja bili su odlična prilika za zaradu krajem decembra. Sada kada je sve gotovo, ugostitelje očekuju „najduži” meseci u godini, januar i februar. To je period kada je malo gostiju, kada ne rade bašte i svi čekaju neko lepše vreme. Zato, ako strahujete kako ćete preživeti zimu, otkrivamo vam nekoliko trikova koji će vam pomoći da zaradite više nego ikada pre

 

U prošlom broju pokrenuli smo akciju da se uspostavi balans u ugostiteljskim objektima tako da i pušači i nepušači imaju prostor u kome će uživati