Home  //  Management  //  Aktuelnosti

Dobro očuvani primerak gastronomskog vodiča "Mišlen" (Michelin) iz 1900. godine, prodat je na aukciji u Francuskoj po rekordnoj ceni od 22 hiljade evra.

 

Jedinstvena zbirka hotelske ponude, "Vodič hotelske privrede Srbije", na kojoj je mesto našlo više od 300 odabranih hotela, najnoviji je projekat Poslovnog udruženja hotelsko ugostiteljske privrede Srbije – HORES.

 

Promocijom za medije, održanom u bašti Tranzita, kompanija Carlsberg Srbija predstavila je potrošačima novi brend u svom portfoliju. Radi se o španskom svetlom pivu, San Miguel FRESCA. 

 


Na ovogodišnjoj svetskoj izložbi Expo 2015 u Milanu, čija je centralna tema Nahranimo planetu. Energija života, u sklopu manifestacije Dani Beograda predstavljeni su turistički potencijali našeg glavnog grada, a među njima i Tranzit bar, koji na autentičan način spaja tradiciju beogradske klupske scene, nove svetske ugostiteljske trendove i savremenu kuhinju. 

 

Proizvođači jakih alkoholnih pića u Srbiji ubuduće će moći da se bave tom delatnošću uz jednostavnije uslove i manje troškove, pa time da budu konkurentniji na stranim tržištima.

 

Britanski Independent ponovo je preporučio svojim čitaocima da posete Beograd, ovog puta u dvodnevnom aranžmanu. Prema pisanju novinarke Independenta, zbog brojnih kulturnih dešavanja i festivala, sada je pravo vreme za posetu prestonici Srbije. Pogledajte kako bi izgledala njena preporuka dvodnevne posete Beogradu.

 

Budući da bugarski poslanici žele bliže da se upoznaju sa hotelskim i restoranskim kapacitetima, muzejima i mogućnošću dovođenja gostiju na najznačajnije turističke i kulturne manifestacije istočne Srbije, u saradnji sa opštinskim Turističkim organizacijama iz Knjaževca, Sokobanje, Boljevca, Bora, Negotina, Kladova, Zaječara i Majdanpeka, Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije iz Zaječara uz pomoć Ambasade Republike Srbije u Sofiji organizovala je poslovni sastanak i predstavila turističku ponudu istočne Srbije.

 

Turisti često gube iz vida da ne postoji jedinstven sistem rangiranja hotela. Svaka zemlja odlučuje koje standarde hotel mora da zadovolji da bi dobio određeni broj zvezdica, pa je u Velikoj Britaniji, recimo, prioritet vrhunska usluga, dok se u Italiji fokusiraju na čistoću.

 

Gradska uprava za privredu pozvala je građane Novog Sada i udruženja da do 1. oktobra u javnoj raspravi iznesu svoje mišljenje i sugestije o nacrtu odluke o radnom vremenu ugostiteljskih i trgovinskih objekata. Udruženje ugostitelja Novog Sada ipak neće podržati ovaj nacrt.

 

U restoranima su recepti jedna od glavnih tema. Međutim, recepti za hranu nisu jedini bitni u vođenju ugostiteljskog objekta. Dairy Queen više od 70 godina primenjuje jedan jednostavan recept za uspeh.

 


Kako bi se izbegla razna improvizovana pomagala za fiskalne račune u ugostiteljskim objektima, pojavio se najnoviji proizvod – držač za račune.

 

Od 16. do 19. jula u Laškom na pet scena biće održano više od 50 nastupa izvođača iz 17 zemalja.

 

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...