Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Coca-Cola hbc najodrživiji proizvođač napitaka u evropi

Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi.  Maksimalan broj poena u 11 kategorija, kao i veliki pomak u drugih devet, doprineli su ukupnom rezultatu od 90 poena, čime je kompanija osvojila drugo mesto na svetu. 

„Počastvovani smo i ponosni što je posvećenost naših zaposlenih i partnera održivosti ponovo dovela do ovog priznanja. Međutim, više smo nego svesni da se priča ovde ne završavam jer uvek možemo više. Zato smo toliko okrenuti konstantnom, dugoročnom ostvarivanju svojih ciljeva u oblasti održivosti”, izjavio je Zoran Bogdanović, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC, povodom ovog uspeha.

 

Najznačajni rezultati u 2018. godini:

•Ispunjen naučno zasnovani cilj da se smanji emisija ugljen-dioksida duž lanca vrednosti za 25 odsto (poređenju sa 2010. godinom), i to dve godine pre roka 2020. godine.  To znači da je kompanija eliminisala 1,27 miliona tona ugljen-dioksida iz emisije.

•Ostvarena angažovanost zaposlenih od 88 odsto, što je iznad proseka najboljih 100 kompanija na FTSE listi

•Na 37 odsto menadžerskih pozicija nalaze se žene, a cilj kompanije je 50 odsto do 2025. godine

•98 odsto od ukupno 3,237 miliona evra za nabavke je utrošeno na lokalnom nivou, čime su podržana radna mesta i firme u zemljama u kojima kompanija posluje, dok je lokalnim ekonomija uplaćeno ukupno 328 miliona evra na ime poreza 

•Uloženo je 7,9 miliona evra u projekte za zajednicu, od čega više od jedne trećine u vodeći program “Podrška mladima”, čiji cilj je osnaživanje mladih u razvoju poslovnih i ličnih veština 

•Smanjena količina vode koja se koristi u proizvodnji u punionicama za 22 odsto 

(u poređenju sa 2010. godinom)

•Prikupljeno 45 odsto ambalaže za reciklažu, u odnosu na svu primarnu ambalažu u kojoj kompanija plasira proizvode na tržištima.

 

Misija održivosti

U septembru 2018. godine kompanija je predstavila nove ciljeve do 2025. godine, u šest glavnih oblasti održivosti: smanjenje emisija, upotreba i upravljanje vodom, “Svet bez otpada”, izvori sastojaka, ishrana i briga o ljudima i zajednicama. Veliki napredak je već ostvaren i kompanija je na dobrom putu da ih ispuni. Rezultati Coca-Cola HBC grupe u oblasti održivosti su prepoznati i na drugim uglednim rang-listama u  sektoru, kao što su CDP Climate Disclosure, MSCI ESG Rating i FTSE4Good Index. 

 

Share

Najnovije vesti


IKEA predstavlja biljne ćuftice kojima ni ljubitelji mesa neće odoleti

Pun ukus, sočnost i ukus najfinijeg mesa, samo bez mesa! Ako vam to zvuči nemoguće, morate probati novi specijalitet iz IKEA kulinarskog asortimana: biljne ćuftice koje predstavljaju održiviji način ishrane za sve koji ne žele da se odreknu...



Teška vremena su kao stvorena za velika dela

Naš kolumnista Jovan Mrđenović priznaje da mu je izolacija, čitaj samoća, pomogla da spozna lepotu i pronađe je tamo gde je obično ne tražimo. Nošen osećajem, put ga je naneo do etno sela Vrhpolje. Dočekao ga je Nikola Knežević. Čovek koji je...



Roma Company pomaže sa 50 odsto materijala za krečenje ulaza i hodnika stambenih zgrada

Uz slogu i boje, do najlepše zgrade

Zahvaljujući akciji koju treću godinu zaredom organizuje Roma Company, stanari stambenih zajednica u Beogradu, uz pomoć svojih upravnika mogu da udahnu nov život u svoje zgrade. 



Po znanju barista, kvalitetu kafa, ali i po navikama konzumenata, sve smo bliže Italijanima

SVETLANA BOŽOVIĆ, AFH MENADŽER U KOMPANIJI STRAUSS ADRIATIC, U INTERVJUU ZA CAFE BAR & RESTORAN GOVORI O POSTPANDEMIJSKOJ ERI I PROBLEMIMA S KOJIMA ĆE SE SUOČITI SVE OBLASTI HoReCa SEKTORA. AKCENAT JE, IPAK, STAVLJEN NA TRŽIŠTE I NOVE TRENDOVE U...



Rashladi se uz Barcaffé Lattiato!

Barcaffé Lattiato donosi uživanje u neodoljivom kremastom ukusu u toplim letnjim danima!

Sve što vam je potrebno u ovim vrelim danima jeste prava ledena poslastica – Barcaffé Lattiato kafa. Da biste se rashladili, dovoljno je daotvorite savršeno...