Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija prevezla skoro ceo Novi Sad, ili ceo Novi Beograd ili čak nekoliko gradova veličine Zaječara!  

Ova nagrađivana kampanja pokrenuta je sa ciljem da se podigne svest festivalske publike o odgovornoj konzumaciji i odgovornom i bezbednom ponašanju u saobraćaju. Tome su svoju partnersku podršku pružili Agencija za bezbednost saobraćaja, letnji festivali poput Belgrade Beer Fest-a, Exit Fondacije, Heineken® Lovefest-a, Dance Park festivala, kao i nekolicina transportnih preduzeća, od Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd do taksi udruženja. 

Osim organizovanog besplatnog i bezbednog gradskog i međugradskog prevoza, te vožnji taksijem, kompanija HEINEKEN Srbija organizovala je i Safe zone u okviru festivala, na kojima su posetioci mogli dodatno da se zabave, edukuju i osvoje zanimljive nagrade.

 

Share

Najnovije vesti


Izabran pobednik regionalnog takmičenja Barcaffé Barista Cup

Finalno takmičenje Barcaffé Barista Cup završeno je 19. septembra u Ljubljani u Barcaffè Barista Trening centru, a prestižnu nagradu osvojio je Sanin Kandić.



Magija uniforme

Piše: Ashok Murty modni konsultant

Generalno, uniforma ima dva primarna zadatka: prvo, da onome koji je nosi omogući da što lakše i efikasnije obavlja svoju delatnost i drugo, da dâ vizuelnu prepoznatljivost i logično uklapanje u neku grupu....



Hoćemo li uvoziti konobare

Problem nedostatka radnika u ugostiteljstvu već dugo muči vlasnike lokala u Srbiji. Tokom leta jedva je moguće organizovati posao jer je veliki broj ljudi napustio matične lokale i otišao da radi na moru, po brodovima ili u drugim mestima koja,...



Restoran Amici

Restoran Amici otvoren je 15. septembra 2007. godine, tako da baš u vreme kada ga predstavljamo u časopisu proslavlja svoj dvanaesti rođendan. Iako bi se po godinama reklo da tek ulazi u pubertet, ovaj restoran davno je dokazao svoju zrelost u...



Coca-Cola hbc najodrživiji proizvođač napitaka u evropi

Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi