Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Generali Osiguranje Srbija osmu godinu zaredom partner Novosadskog sajma

Generali Osiguranje Srbija je osmu godinu zaredom partner Novosadskog sajma i generalni sponzor 86. Međunarodnog sajma poljoprivrede.

Na štandu Generali Osiguranja, u Auli Novosadskog sajma, poljoprivredni proizvođači i ostali posetioci moći će da se upoznaju sa proizvodima osiguranja poljoprivrede, životinja, mehanizacije i domaćinstva, i sa ostalim proizvodima kojima mogu finansijski zaštiti sebe, svoju porodicu i proizvodnju.

Poljoprivreda predstavlja dominantnu delatnost u Srbiji. Procena je da se poljoprivrednom proizvodnjom u Srbiji bavi oko 1,3 miliona ljudi, a udeo poljoprivrede u BDPu je 6,5%  u 2016. godini. Poljoprivredna proizvodnja se obavlja na oko 3,5 miliona hektara. Struktura biljne proizvodnje je raznolika, najzastupljenija je ratarska proizvodnja, ali je zastupljeno i voćarstvo, zatim povrtarstvo i vinogradarstvo. Osiguranjem je obuvaćeno svega oko 12% površina pod gajenim usevima, što je daleko ispod proseka u zemljama razvijenog Sveta i EU. Poslednjih nekoliko godina Država subvencioniše premiju osiguranja poljoprivrede sa iznosima koji variraju od godine do godine i trenutno iznose 40%, osim za područje 3 Upravna okruga: Moravički, Kolubarski i Zlatiborski, gde je iznos subvencija 70% (prvi put su izdvojena ova 3 okruga i prvi put subvencije za neku teritoriju iznose 70%). Ove mere su dovele do određenog rasta tržišta osiguranja poljoprivrede, posebno kod fizičkih lica, dok se od povećanje subvencije za 3 navedena okruga očekuje značajnija penetracija osiguranja u istima.

Činjenica da svega oko 12% poljoprivrednik osigurava svoje useve govori o tome da je u Srbiji nedovoljno razvijena svest o potrebi osiguranja poljoprivredem, odnosno stiče se utisak da poljoprivredni proizvođači nemaju prave informacije o koristima koje mogu da imaju od osiguranja u godinama kada je njihova prozivodnja suočena sa meteorološkim izazovima.

Treba istaći činjenicu i da preko 85% useva u Srbiji NEMA NIKAKVO OSIGURANJE. 

Prilikom svečanog otvaranja Predsednik Izvršnog odbora, Dragan Filipović je izjavio: “S obzirom na to da je Srbija agrarna zemlja mi se trudimo da svake godine uvođenjem novih usluga i pokrića u oblasti osiguranja poljoprivrede poljoprivrednicima omogućimo miran san. Ono šta je još uvek problem u našoj zemlji jeste da 85% poljoprivrednih gazdinstava  nije osigurano i mi svi zajedno kao industrija, zajedno sa državom, trebamo u velikoj meri da se angažujemo na građenju svesti o bitnosti osiguranja.”

Sajam je izuzetno značajan za povezivanje i razmenu iskustava državnih institucija, proizvođača, prehrambene industrije, osiguravajućih kompanija i banaka. Za Generali Osiguranje Srbija je i prilika da predstavi, na domaćem tržištu osiguranja, savremene tehnologije koje koristi u oblasti osiguranja poljoprivrede – aplikaciju za procenu šteta na usevima i plodovima,dron i mnoge druge. Osnovne karakteristike aplikacije su: preciznija i efikasnija procena i obrada šteta na usevima i plodovima, definisanje lokacije oštećenih parcela, provera vrste useva i površina parcela, praćenje statusa obrade šteta i editovanje štete na elektronskoj mapi Srbije.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...