Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Šta očekujete u 2018

 Lana Nedeljković

vlasnica, Ferdinand knedle

– Nadam se da će moje knedle nastaviti i dalje da oduševljavaju sve goste, ali i da ćete nas voleti isto kao u 2017! Intenzivno radimo na poboljšanju kvaliteta našeg proizvoda, pa samim tim očekujemo odličnu godinu. U Novoj, 2018. očekujem više ljubavi i razumevanja, i za nijansu više kolegijalnosti nego ranije. Širimo ljubav! 

 

 

Ivan Ðurić

menadžer, Kombinat

– Kao i za većinu ugostitelja koji posluju u Novom Sadu, prethodna godina bila je puna izazova. Budući da smo mi restoran, problem oko skraćivanja radnog vremena nismo osetili kao klubovi i barovi. Osim toga, tokom cele godine smo se trudili da budemo inovativni i da naša ponuda uvek bude drukčija od ostalih. Kao i prethodna godina, i naredna će, po svemu sudeći, biti u znaku zdravog načina ishrane. Zato smo smislili da u Novoj, 2018. našu ponudu u Kombinatu preorijentišemo u potpunosti na zdravije obroke. I do sada smo dosta bili okrenuti ka uravnoteženoj ishrani naših gostiju, a u tom smeru ćemo nastaviti i u 2018. 

 

 

Boris Najdanović

vlasnik, vino bar&shop

– Za četiri godine, koliko postojimo, uspeli smo da na vinsku kartu ubacimo 450 etiketa domaćih i stranih vina. U Novoj, 2018. godini očekujem vinsku kartu od 900 etiketa u lokalu. Šalu na stranu, od Nove godine očekujem da bude bolja nego prethodna, da donese više novca i više gostiju. 

 

 

 Vladimir Marinković

generalni direktor, Saint Ten hotel 

– Budući da turizam i samo hotelijerstvo beleže konstantan rast poslednjih nekoliko godina, očekujem da će se to nastaviti još intenzivnije u 2018. kako sa korporativnog tako i sa turističkog aspekta. Tekuća godina je prva cela godina u kojoj Saint Ten Hotel posluje i slobodno smemo da se dičimo izvanrednim rezultatima ne samo u sektoru soba već i na polju hrane i pića. Hotel se pozicionirao kao luksuzan boutique hotel na beogradskom tržištu i zabeležio natprosečne rezultate. U 2018. očekujem veliki rast na korporativnom polju i nastavak građenja brenda malog luksuznog boutique hotela.

 

 

 Olivera Škorić

sales i marketing coordinator, hotel Courtyard by Marriot Belgrade City Center

– Prethodna godina bila je puna uzbuđenja i novih projekata. Neki od njih su se pokazali kao izuzetno uspešni i na njima ćemo tek raditi. Posebno me raduje veliki uspeh celog tima koji je dobio nekoliko nagrada. Restoran Credo je uz šefa kuhinje Nenada Jovanovića u 2017. zauzeo prepoznatljivo mesto na gastronomskoj mapi Beograda. Nadam se da će i naredna godina biti „naša” i da ćemo srušiti sve tabue o restoranima koji se nalaze u okviru hotela, ali i dokazati da neobične kombinacije ukusa i tekstura zauzimaju ozbiljno mesto među beogradskim gurmanima. I moj lični cilj za 2018. godinu biće da uz pomoć celokupnog tima predstavim naš restoran. Spoj tradicije, istorije, modernog vremena i savremenih tehnika kulinarstva, u narednoj godini doneće nam uspeh! A kada govorimo o željama koje nisu poslovne, u 2018. volela bih da posetim neku zemlju u kojoj do sada nisam bila. Osim toga, planiram i da pružim dom jednom nezbrinutom psu koji će dobiti ime Boško.

 

 Jovan Zdravković

direktor, Java Coffee Srbija 

Za 2017. godinu rekao bih da je bila više dobra nego loša. Generalno, godina je bila teška jer je situacija u društvu teška. Dosta je bilo problema naplate i likvidnosti naših klijenata, pa se nadam da će se to popraviti u Novoj 2018. Radili smo ono što volimo, i unapređivali sve usluge za kafu. U narednoj godini očekujem da vidim rezultate rada iz prethodne, bolji kvalitet kafe, bolju uslugu i bolje odnose sa partnerima. 

 

 

 Aleksa Lukić

brend menadžer, Virtus vinarija 

U 2018. očekujem da vinarija Virtus nastavi sa uspešnim plasmanom svojih vina, kako na domaćem, tako i na inostranom tržištu. U Novoj godini nastavljamo da se družimo kao i u 2017: lepo, srećno i uz čašu vina! 

 

 

 

 Zoran Lapadatović

generalni menadžer, restoran Rustique

Kada su očekivanja od naredne godine u pitanju, uvek sam nekako optimističan. Mislim da će Nova 2018. biti bolja od prethodne. Bilo bi dobro da se u novoj godini vlasnici lokala koji nisu ugostitelji malo više posvete ugostiteljstvu. Savetujem im da dopuste svojim kuvarima, prvenstevno, da obavljaju svoj posao, i da im se ne mešaju. Jedino tako će biti bolja ponuda u beogradskim restoranima.

Share

Najnovije vesti


Da li je to baš tako?

Jovan Mrđenović
ugostitelj

Ne prođe dan da neko od ljudi u poznijim godinama ne zacvili za dobrim starim vremenima i boemskim kafanama kojih više nema



Dobro se dobrim vraća

 Predstavljamo Udruženje Dobro delo... Stefan Nikolić iz Vršca govori nam o misiji, projektima i planovima udruženja čiji je osnivač. Pomisao na to koliko je malo potrebno da se učini dobro delo kada nam se za to ukaže prilika, pokrenula je 2012....



Ujedinjeni u regulisanju bakšiša

Piše: Deana Dimitrijević

Praksa davanja napojnica stara je koliko i ugostiteljstvo, a nastala je spontano. Nisu je nametnuli ni ugostitelji ni gosti, već jednostavno postoji oduvek. Međutim, nijedan pozitivan pravni propis Republike Srbije ne...



Ostajemo bez kultnih kafana

Dragi naši gosti, pošto je vaša omiljena kafana Tašmajdan restitucijom vraćena vlasnicima, koji ne žele s nama da nastave poslovanje, mi vam najsrdačnije zahvaljujemo što smo imali vas kao drage goste i prijatelje – stoji na natpisu koji je...



Rustique

Senjački restoran Rustique u Beogradu je poznat po svojim odličnim picama. U enterijeru dominiraju zemljane boje, a osećaju topline doprinosi i veliki kamin izrađen od kamena. Gosti iz sale mogu da posmatraju i pripremu pice jer se uz bar nalazi...