Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Radna odeća za retail i HoReCa sektor

 U restoranu Homa na Dorćolu, finska kompanija Lindstrom koja se bavi pružanjem usluga iznajmljivanja i održavanja radne odeće i staza, predstavila je svoj koncept poslovanja. Lindstrom usluga najma radne odeće obuhvata njenu proizvodnju, održavanja i odlaganje i predstavlja jedinstveni način iznajmljivanja radne uniforme koja je uvek dostupna na vreme, za pravu osobu i na pravom mestu. Do sada, usluge ove kompanije koristi preko milion ljudi u 24 zemlje sveta. 

-Naše sertifikovane usluge omogućavaju partnerima i njihovom menadžmentu da se fokusiraju na svoju osnovnu delatnost, i da na taj način ostvare bolje poslovne rezultate. Uspešno pružamo usluge mnogim internacionalnim i domaćim kompanijama u različitim industrijskim delatnostima širom Srbije, i to je veliki motiv za nas da dodatno ostvarimo još više dugoročnih poslovnih saradnji, što ujedno predstavlja i jednu od naših osnovnih korporativnih vrednosti-izjavio je Nenad Božović, generalni direktor kompanije Lindstrom. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...