Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Amstel sponzor UEFA Lige Evrope

Pred početak još jedne sezone UEFA Lige Evrope, ljubitelji fudbala dobili su još jednog partnera sa kojim mogu da podele radost geldanja utakmice - Amstel Premium Pilsner pivo.

Povodom najave Amstelovog sponzorstva UEFA Lige Evrope, koje će trajati do 2018. godine, u baru Smokvica na Vračaru organizovana je konferencija za novinare.    

Tom prilikom istaknuto je da je Amstelovo partnerstvo sa UEFA započelo još 1994. godine i da je sad obnovljeno. Prisutni su imali priliku da se kroz razgovor sa specijalnim gostima Borislavom Borom Cvetkovićem, bivšim asom Crvene Zvezde, i Vladimirom Vermezovićem, nekadašnjim trenerom FK Partizana. Zajedno sa učesnicima konferencije prisetili su se bogatog fudbalskog nasleđa naše zemlje i učešća domaćih klubova u evropskim takmičenjima. Moderator konferencije bio je sportski novinar Milan Bošković.

Posle konferencije, svi koji su želeli mogli su da se oprobaju u virtuelnom fudbalu i šutiranju na go. Najuspešniji su i nagrađeni vrednim nagradama.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...