Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Bačka Stina našla se u filmu najvećeg svetskog distributera vina

Najveći svetski online distributer vina wine.com uključio je bračku Stinu u svoj promotivni film.

Stina svoj međunarodni uspeh duguje i nagrađivanom brendigu iza kog stoje agencije Brandoctor i Bruketa&Žinić OM. Stinina potpuno bela etiketa poput drevnog bračkog kamena inspiriše i poziva na kreativno izražavanje. 

- Upravo je etiketa na sajmovima ono što se prvo primeti i što uopšte mami da se proba - kazao je Ivica Kovačević, direktor razvoja vinarije Jako vino – Stina.

Stina vina su prisutna na tržištu tek četiri godine, a već su postala vrlo poznato i traženo vino u Hrvatskoj, ali i mnogim zemljama sveta. Ovo vino prisutno je na tržištima Francuske, Nemačke, Belgije, Švajcarske, SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Japana, Kine, Švedske, Srbije, Slovenije, Gvatemale i Španije u vinotekama i restoranima od kojih mnogi nose jednu ili dve Mišlenove zvezdice. Služi se uz poziv gostima da ostave trag na etiketi i da je tako personalizuju. 

Share