Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Barovi kao novo mesto za oglašavanje?

Barovi su postali novo mesto za oglašivače gde će oni pokretati svoje inicijative zasnovane na tehnologiji.

Johnnie Walker i agencija Iris Singapur su izgradili interaktivnu web stranicu i tablet aplikaciju koja služi kao zabava u baru. Ovo je deo programa „luksuznog mentorstva“ kojim ovaj brend obrazuje potrošače o brendu u high-end barovima i na degustacijama. 

Ideja je da barmeni koji su nešto poput somelijera, sa iPad-om u ruci, mogu bolje da objasne sve o sastojcima i baštini škotskog viskija klijentima koji ga zaista mogu videti i probati. Na primer, ljudi uče o pet ukusa Johnnie Walker Blue Label-a klikovima kroz niz scena.

Ova kompanija iz Škotske će lansirati novo iskustvo na globalnom nivou već ove godine, pri čemu su aktivnosti već planirane u Južnoj Africi, Indoneziji i Maleziji. Brend je u Istanbulu nedavno projektovao web stranicu na LED ekranima kako bi gledaoci imali osećaj kao da su deo scene

Share