Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Barovi kao novo mesto za oglašavanje?

Barovi su postali novo mesto za oglašivače gde će oni pokretati svoje inicijative zasnovane na tehnologiji.

Johnnie Walker i agencija Iris Singapur su izgradili interaktivnu web stranicu i tablet aplikaciju koja služi kao zabava u baru. Ovo je deo programa „luksuznog mentorstva“ kojim ovaj brend obrazuje potrošače o brendu u high-end barovima i na degustacijama. 

Ideja je da barmeni koji su nešto poput somelijera, sa iPad-om u ruci, mogu bolje da objasne sve o sastojcima i baštini škotskog viskija klijentima koji ga zaista mogu videti i probati. Na primer, ljudi uče o pet ukusa Johnnie Walker Blue Label-a klikovima kroz niz scena.

Ova kompanija iz Škotske će lansirati novo iskustvo na globalnom nivou već ove godine, pri čemu su aktivnosti već planirane u Južnoj Africi, Indoneziji i Maleziji. Brend je u Istanbulu nedavno projektovao web stranicu na LED ekranima kako bi gledaoci imali osećaj kao da su deo scene

Share

Najnovije vesti


Da li ste spremni za kremasto uživanje?

Grand kafa lansirala je Insta Grand, novi brend u kategoriji instant kafe. Za sve one koji biraju punu šolju potpunog užitka, Insta Grand dolazi u 11 različitih varijanti koje karakteriše pun kafeni ukus i kremasta tekstura, a sigurni smo da...



Inovacije i razmena iskustva su ključni za razvoj ugostiteljstva

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija u okviru Međunarodnog sajma turizma  organizuje stručne panele i diskusije u cilju daljeg jačanja ugostiteljske ponude

Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i...



Grand Black'n'Easy prava turska, budi za minut

Jutro je najužurbaniji deo dana, a svima nam je neophodna energija za početak istog. Potrebno nam je da se odmah razbudimo, što pre rasanimo i podignemo nivo koncentracije za dan pred nama.

Kako bismo se efikasno razbudili i započeli dan na...



Istinita priča o zdravijim grickalicama od sušenog voća i povrća

True Story, brend koji domaćem tržištu nudi zdravije grickalice koje se mogu konzumirati bez griže savesti u odnosu na standardnu ponudu, predstavio se medijima uz takmičenje u kuvanju i degustaciju. True Story potrošačima nudi sušene čipseve od...



Za Dan zaljubljenih poklonite iskustvo!

Dan zaljubljenih se bliži, što znači da je vreme da počnete da razmišljate o tome kako da obradujete svoju drugu polovinu. Verujemo da su vam uvek dobrodošli saveti i ideje za poklone. Uvek se možete odlučiti za kutiju slatkiša i čokoladu, buket...