Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Recept za vođenje restorana stiže na naše prostore

U restoranima su recepti jedna od glavnih tema. Međutim, recepti za hranu nisu jedini bitni u vođenju ugostiteljskog objekta. Dairy Queen više od 70 godina primenjuje jedan jednostavan recept za uspeh.

Tajna jednog od najstarijih lanaca brze hrane u Americi, koji je sinonim za porodični restoran u američkom stilu, je u kombinaciji vrednih ljudi koji vode restorane, ukusnoj hrani i primamljivim poslasticama. Oni su svoju slavu dobili zahvaljujući, sasvim jednostavno, sladoledu na točenje. Iako mnogi to imali u ponudi, Dairy Queen strogo čuva svoju tajnu za pravljenje svog sladoleda. Dalje, to im je kasnije poslužilo za čitavu paletu slatkih proizvoda po kojima su poznati.

Inače, ove godine lanac će ponovo otvoriti restorane u Evropi, a među poželjnim tržištima, nalaze se i zemlje ovog regiona.

- Naravno, kad kažemo zemlje Balkana, mislimo na zemlje bivše Jugoslavije, i zaista, ta tržišta su vrlo značajna za naš međunarodni razvoj. Međutim, zbog broja stanovnika i veličine tržišta u svakoj od zemalja, voleli bismo da nađemo jednog regionalnog primaoca franšize koji bi bio spreman da razvija mrežu u regionu, u najmanje tri-četiri zemlje, s tim što restorani ne bi morali da budu otvoreni u svakoj od zemalja u isto vreme. Inače, verujemo da će se Dairy Queen dopasti svim lokalnim potrošačima koji traže veći izbor i raznolikost u ponudi – naveo je u jednom intervjuu Amir Kremer, potpredsednik i menadžer razvoja američkog lanca restorana Dairy Queen.

Share