Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  U Keniji kafu čuvaju od lopova

Kafa zauzima drugo mesto na listi proizvoda kojima se najviše trguje u svetu. Ovo, najpoznatije piće, krije u sebi nešto više od onoga što na prvi pogled uočavamo. Mi ćemo vam kroz interesantnu seriju tekstova ove nedelje predstaviti neke zanimljivosti iz sveta kafe.

Kenija je zemlja u kojoj cena kilograma sušenih zrna kafe dostiže visinu nedeljne zarade. Međutim, sve češća nasilja i krađa uništavaju joj industriju. Da bi se sa ovim problemom izašlo na kraj, uzgajivači kafe prinuđeni su da spavaju na svojim poljima ne bi li sprečili pokušaje upada lopova. Inače, lokalno stanovništvo, vođeno principom “klin se klinom izbija”, uhvaćene kriminalce kažnjava linčovanjem na ulicama.

Kafa se, inače, u Keniji uzgaja na desetinama hiljada malih farmi širom zemlje, a izvoz se obavlja jedino uz licencu. Upravo stoga, što pet miliona ljudi iz Kenije zavisi od industrije kafe, problem krađe ima visoke razmere sa čijim problemima će Vlada nastaviti da se nosi.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...