Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Broj turista ove godine u porastu

 

Ove godine srpski ugostitelji definitivno imaju više posla nego prošle godine ako je sudeći po broju turista za prvi kvartal.

Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, prva četiri meseca 2015. godine ostvareno je ukupno 1.769.396 noćenja (što je za 6% više u odnosu na 2014. godinu), od čega su domaći turisti ostvarili 1.163.302 (3% više u odnosu na 2014. godinu), što čini 66% od ukupnog broja ostvarenih noćenja, a inostrani 606.094 (14% više), ili 34% od ukupnog broja ostvarenih noćenja.

Od izabranih turističkih mesta, mereno brojem ostvarenih noćenja, domaći turisti u periodu januar-april 2015. godine, najviše su boravili na Kopaoniku, zatim slede Zlatibor, Vrnjačka Banja, Beograd, itd. Što se inostranih turista tiče, najviše su boravili u Beogradu, zatim slede Kopaonik, Novi Sad, Zlatibor, itd.

Od evropskih i vanevropskih zemalja, najveći broj noćenja u ovom periodu ostvarili su turisti iz Crne Gore (47.424 noćenja, što je za 7% više u poređenju sa periodom januar-april 2014. godine), zatim slede turisti iz Bosne i Hercegovine, Bugarske, Rusije, itd.

Po svemu sudeći, biće ovo veoma živa sezona, jer period godišnjih odmora tek stiže!

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...