Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  METRO C&C traži šampione humanosti

 

METRO Cash & Carry Srbija u potrazi je za šampionima humanosti za 2015. godinu. Šampioni humanosti su ugostitelji koji pored razvoja poslovanja pružaju doprinos svojoj zajednici izuzetnom i dugotrajnom posvećenošću. Upravo njima, METRO Cash & Carry, želi da oda priznanje putem ove kampanje koja ima za cilj da istakne značaj malih firmi za razvoj zajednice. 

 

Učesnik može da bude  lokalna pekara koja upošljava osobe sa invaliditetom, dajući im šansu da zarade za život i integrišu se u društvo. To može biti i restoran koji obezbeđuje hranu za socijalno ugrožene građane, ugostiteljski objekat koji dostavlja namirnice najstarijim sugrađanima na kućnu adresu ili picerija koja predstavlja najpopularnije mesto susreta u selu već nekoliko decenija. Šampioni mogu biti oni koji svakodnevno prave razliku izazivajući osmehe na licima svojih komšija i čiji posao počiva na ljudskom pristupu i brizi. Kako se navodi u saopštenju, cilj ovog projekta je da se skrene pažnja na ovakve šampione i nagradi njihova posvećenost. 

- Manji preduzetnički objekti, kao što su restorani, kafei, pekare, poslastičarnice ili ketering službe često predstavljaju važnu platformu za interakciju u zajednici. Oni podržavaju lokalne događaje, uključuju se u društvene i ekološke projekte, ili jednostavno predstavljaju centralna mesta gde stanovnici mogu da dođu i razmene utiske - objašnjava Roberto Mancuso, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija I dodaje da nagradom METRO Šampioni humanosti 2015. u centar pažnje se postavljaju ljudi koji obično ne dobijaju priznanja ove vrste.

Zainteresovani vlasnici ugostiteljskih objekata mogu podneti svoje prijave od 20. maja do 31. jula 2015. na sajtu www.metro.rs. Potrebno je samo da pošalju kraktu priču koja opisuje njihov doprinos životu zajednice. Sve priče biće objavljene na zvaničnoj stranici METRO Cash & Carry i na Fejsbuk strani. Učesnici projekta mogu da podele fotografije i video zapise i na svojim stranicama, kako bi na što bolji način prikazali ono što rade. U konačnom sabiranju rezultata računaće se isključivo glasovi koji su zabeleženi na zvaničnom sajtu. Glasanje za Šampione humanosti biće otvoreno do 31. jula tekuće godine. Prvih deset kandidata koji po izboru posetilaca dobiju najviše glasova, prići će finalno ocenjivanje nezavisnog žirija koji je sastavljen od predstavnika eminentnih domaćih medija, kulinarske zajednice Srbije i kompanije METRO Cash & Carry Srbija. 

Konačno proglašenje pobednika biće u septembru 2015. godine. Ugostitelj sa najhumanijom pričom biće nagrađen iznosom od 3.000 evra u dinarskoj protivvrednosti za kupovinu u METRO Cash & Carry distributivnim centrima.

 

Share

Najnovije vesti


Restoran Amici

Restoran Amici otvoren je 15. septembra 2007. godine, tako da baš u vreme kada ga predstavljamo u časopisu proslavlja svoj dvanaesti rođendan. Iako bi se po godinama reklo da tek ulazi u pubertet, ovaj restoran davno je dokazao svoju zrelost u...



Coca-Cola hbc najodrživiji proizvođač napitaka u evropi

Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi



Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...