Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  McDonald's najavljuje drastične promene u poslovanju

Nakon objave da prodaja u McDonald's restoranima u Americi opada i u šestom kvartalu zaredom, dok je u Aziji ovaj lanac restorana na udaru kritike zbog niza skandala u vezi sa bezbednošću hrane, što je dovelo do smanjenja prihoda za čak 15 odsto u 2014. godini, generalni direktor Stiv Isterbruk najavio je drastične promene u poslovanju.

Isterbruk je, kako prenosi Business Insider, istakao da će kompanija da smanji broj menadžera, ali i da reorganizuje način poslovanja, kao i da će više da se fokusira na slušanje svojih gostiju i brže da reaguje na promene i nove trendove u konzumiranju brze hrane. 

Analizirajući dugogodišnji pad prometa i prodaje u McDonald's restoranima, Isterbruk je naveo i greške u poslovanju koje smatra ključnim za sve lošije rezultate jednog od najpopularnijih svetskih lanaca restorana brze hrane.

Kao slabosti je naveo previše sporo reagovanje na promene ukusa i potreba gostiju, glomaznu i preuveličanu korporativnu strukturu i preobiman meni koji usporava uslugu. Osim toga, direktor je dodao i da McDonald's mora da vodi više računa o kvalitetu hrane koju služi, ali i da pažljivije kreira marketinške kampanje, jer se čini da je brend izgubio kontrolu nad porukom koju šalje svojim gostima, a imao je i veliki broj propusta u oblasti marketinga.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, Isterbruk navodi i da kompanija ne pridaje dovoljno veliki značaj franšizama, koje su zaslužne za 81 odsto poslovanja korporacije širom sveta. A budući da su mahom suočeni i sa nezadovoljstvom radnika i njihovim protestima za povećanje zarada i bolje uslove rada, Mcdonald's bi trebalo da povede računa i o potrebama svojih zaposlenih, a ne samo o željama gostiju.

Share