Home  //  Management  //  Aktuelnosti  //  Ekskluzivna Heineken žurka

Jedinstvene tajne šest svetskih metropola otkrivene su na ekskluzivnoj “Heineken Open Your City” žurki održanoj u restoranu Top of the Hub na 25. spratu PC Ušće. Atmosferu Njujorka, Londona, Amsterdama, Berlina, Šangaja i Rio de Ženeira doživeli su mnogobrojni posetioci među kojima saksofonista Nikola Demonja, grafički dizajner Slavimir Stojanović, maneken Vladimir Vuksanović, glumac Bojan Perić, fotograf Nikola Babić i drugi. Za muziku su bili zaduženi DJ Goran Starčević i Dada Selectah. Heineken kampanja “Cities of the World” ima za cilj da inspiriše ljude da promene svoje ustaljene navike, kako bi otkrili nešto novo, ali i otključali tajne gradova u kojima žive.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...