Home  //  Management  //  Saveti

Raditi nešto samo zato što je tako rađeno i ranije, znači da se ograđujemo iskustvom iz prošlosti zato što nam je to već poznato, ali to ima i svoje loše strane u današnjem turbulentnom vremenu gde se situacije i principi menjaju velikom brzinom. Oslanjanje na ranija iskustva ponekada mogu da nas koštaju puno, pošto se zasnivaju na praksama koje su odavno izbačene iz upotrebe, iako mi možda ne želimo to da priznamo ili se plašimo da naučimo nešto novo

 

Dobitnik Mišelin zvezde za chef Raymond Blanc objašnjava kolegama kako da naprave od svog lokala vrhunski restoran svetske klase.

 

Veb-sajtovi restorana su zbog nekog razloga mnogo lošijeg kvaliteta nego što se danas očekuje u modernom svetu tehnologije

 

Saveti za ugostitelje i zapažanja skromnog gosta Nemanje Tasića

 


Meni je i jedan od najznačajnijih merčendajzing alata u ugostiteljstvu i trebalo bi da bude napisan tako da prodaje hranu

 

Kristin Krupin diplomirala je na smeru Umetnost u kulinarstvu na njujorškom Institutu za obrazovanje u kulinarstvu. Od tada, pola radnog vremena provodi na praksi u kuhinji njujorškog restorana sa Mišlenovim zvezdicama, dok ostatak radnog vremena provodi u istraživanju tržišta.

 

Kada se otvara novi lokal, ugostitelji su često u nedoumici gde i kako doći do dozvole opštinskih i gradskih vlasti za postavljanje reklame ili naziva lokala

 

Za meni se može reći i da je epicentar restorana jer se sve vrti oko njega — namirnice koje se nabavljaju svakog dana, dizajn i opremljenost kuhinje, organizacija osoblja, izbor vina koje se slaže s hranom