Home  //  Management  //  Saveti  //  Retki su ugostitelji koji plaćaju na vreme

Preseljenje u novi prostor donelo je bolju uslugu klijentima, veću operativnost na terenu i bržu isporuku robe. Sada sa svojih 9 dostavnih vozila, po principu “ jedna boca do klijenta”, sa Voždovca dostavljaju robu u ugostiteljske lokale na teritoriji Beograda i okoline. Za šest godina, koliko postoje na tržištu Srbije, uspeli su da se razviju u ozbiljnu distributersku kuću koja osim standardnog asortimana domaćih alkoholnih i bezalkoholnih pića, kupcima nudi još i prehrambene proizvode i uvozne alkoholne brendove kompanija Diageo, Pernod Ricard, Moet Channdon, Grey Goose...

O novinama unutar Spirit&Fooda, srpskom HoReCa tržištu i nelojalnoj konkurenciji razgovarali smo sa Sinišom Lazarevićem, jednim od vlasnika kompanije. 

Na tržištu alkoholnih i bezalkoholnih pića u našoj zemlji, smatra Siniša, nije se mnogo toga promenilo od 2011, kada je i osnovan Spirit&Food. 

-Tržište je manje-više ostalo isto. Jedino se kod većih proizvođača oseća pomak. Čini se da njihov rast ne utiče mnogo na sveukupnu stabilnost tržišta – počinje priču Siniša Lazarević. 

Kao i u svakoj distributerskoj kući, i u Spirit&Foodu najviše je posla pred praznike. Gužva počinje 15. decembra i traje do Srpske Nove godine, a pored 20 zaposlenih u firmi, kaže Siniša, pred praznike, obavezno je angažovanje dodatnih radnika. 

-Iako našim kupcima najavljujemo još od sredine oktobra da na vreme poruče piće za praznike, šaljemo i propratna pisma, stalno ih podsećamo. Iskustvo pokazuje da će kao i svake godine, i ove, oko 22 sata da se usijaju telefoni Spirit&Fooda. Prošle godine smo, mi vlasnici, seli u auto i 31. decembra, skoro do ponoći razvozili robu klijentima. Ugostitelji do poslednjeg dana licitiraju sa ciframa, količinom robe i brojem gostiju, zato se to i dešava – kaže Siniša. 

U susret praznicima, ovi distributeri, i ove godine obradovaće ugostitelje raznim novogodišnjim akcijama, a budući da su odnedavno postali ekskluzivni distribueri Stobi vina, u saradnji sa ovom makedonskom vinarijom, svojim klijentima ponudiće specijalna poklon pakovanja i akcije. 

-Od sredine ove godine, dobili smo zastupništvo za Stobi vina. U glavnom gradu, iz godine u godinu, sve je više turista koji žele da probaju kako domaća, tako i vina iz regiona, a i među Beograđanima raste trend konzumacije vina - kaže Siniša

-Ugostitelji ne znaju dosta o vinu. U narednom periodu radićemo na pokretanju svojevrsne vinske sekcije u okviru naše firme. Prvi korak smo već učinili. Osnovali smo kćerku firmu – Dren HoReCa. Njena delatnost će biti usmerena prvenstveno na vino, pa onda i na druga žestoka alkoholna pića. Plan nam je da organizujemo vinske edukacije za naše klijente. Naši somelijeri obučavaće konobare i druge zaposlene u objektu o vinu, ali i o ugostiteljskom bontonu uopšte – objašnjava Lazarević. CBN

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Teška vremena su kao stvorena za velika dela

Naš kolumnista Jovan Mrđenović priznaje da mu je izolacija, čitaj samoća, pomogla da spozna lepotu i pronađe je tamo gde je obično ne tražimo. Nošen osećajem, put ga je naneo do etno sela Vrhpolje. Dočekao ga je Nikola Knežević. Čovek koji je...



Roma Company pomaže sa 50 odsto materijala za krečenje ulaza i hodnika stambenih zgrada

Uz slogu i boje, do najlepše zgrade

Zahvaljujući akciji koju treću godinu zaredom organizuje Roma Company, stanari stambenih zajednica u Beogradu, uz pomoć svojih upravnika mogu da udahnu nov život u svoje zgrade. 



Po znanju barista, kvalitetu kafa, ali i po navikama konzumenata, sve smo bliže Italijanima

SVETLANA BOŽOVIĆ, AFH MENADŽER U KOMPANIJI STRAUSS ADRIATIC, U INTERVJUU ZA CAFE BAR & RESTORAN GOVORI O POSTPANDEMIJSKOJ ERI I PROBLEMIMA S KOJIMA ĆE SE SUOČITI SVE OBLASTI HoReCa SEKTORA. AKCENAT JE, IPAK, STAVLJEN NA TRŽIŠTE I NOVE TRENDOVE U...



Rashladi se uz Barcaffé Lattiato!

Barcaffé Lattiato donosi uživanje u neodoljivom kremastom ukusu u toplim letnjim danima!

Sve što vam je potrebno u ovim vrelim danima jeste prava ledena poslastica – Barcaffé Lattiato kafa. Da biste se rashladili, dovoljno je daotvorite savršeno...



Roma Company pomaže sređivanje zgrada u Beogradu

Učinite život lepšim, divite se svom ulazu

Uz slogan „Ko kreči, kuću leči“, Roma Company organizovala je drugu godinu zaredom konkurs za dodeljivanje subvencija u iznosu od 50% za nabavku materijala potrebnog za krečenje ulaza i hodnika zgrada....