Home  //  Management  //  Saveti  //  Retki su ugostitelji koji plaćaju na vreme

Preseljenje u novi prostor donelo je bolju uslugu klijentima, veću operativnost na terenu i bržu isporuku robe. Sada sa svojih 9 dostavnih vozila, po principu “ jedna boca do klijenta”, sa Voždovca dostavljaju robu u ugostiteljske lokale na teritoriji Beograda i okoline. Za šest godina, koliko postoje na tržištu Srbije, uspeli su da se razviju u ozbiljnu distributersku kuću koja osim standardnog asortimana domaćih alkoholnih i bezalkoholnih pića, kupcima nudi još i prehrambene proizvode i uvozne alkoholne brendove kompanija Diageo, Pernod Ricard, Moet Channdon, Grey Goose...

O novinama unutar Spirit&Fooda, srpskom HoReCa tržištu i nelojalnoj konkurenciji razgovarali smo sa Sinišom Lazarevićem, jednim od vlasnika kompanije. 

Na tržištu alkoholnih i bezalkoholnih pića u našoj zemlji, smatra Siniša, nije se mnogo toga promenilo od 2011, kada je i osnovan Spirit&Food. 

-Tržište je manje-više ostalo isto. Jedino se kod većih proizvođača oseća pomak. Čini se da njihov rast ne utiče mnogo na sveukupnu stabilnost tržišta – počinje priču Siniša Lazarević. 

Kao i u svakoj distributerskoj kući, i u Spirit&Foodu najviše je posla pred praznike. Gužva počinje 15. decembra i traje do Srpske Nove godine, a pored 20 zaposlenih u firmi, kaže Siniša, pred praznike, obavezno je angažovanje dodatnih radnika. 

-Iako našim kupcima najavljujemo još od sredine oktobra da na vreme poruče piće za praznike, šaljemo i propratna pisma, stalno ih podsećamo. Iskustvo pokazuje da će kao i svake godine, i ove, oko 22 sata da se usijaju telefoni Spirit&Fooda. Prošle godine smo, mi vlasnici, seli u auto i 31. decembra, skoro do ponoći razvozili robu klijentima. Ugostitelji do poslednjeg dana licitiraju sa ciframa, količinom robe i brojem gostiju, zato se to i dešava – kaže Siniša. 

U susret praznicima, ovi distributeri, i ove godine obradovaće ugostitelje raznim novogodišnjim akcijama, a budući da su odnedavno postali ekskluzivni distribueri Stobi vina, u saradnji sa ovom makedonskom vinarijom, svojim klijentima ponudiće specijalna poklon pakovanja i akcije. 

-Od sredine ove godine, dobili smo zastupništvo za Stobi vina. U glavnom gradu, iz godine u godinu, sve je više turista koji žele da probaju kako domaća, tako i vina iz regiona, a i među Beograđanima raste trend konzumacije vina - kaže Siniša

-Ugostitelji ne znaju dosta o vinu. U narednom periodu radićemo na pokretanju svojevrsne vinske sekcije u okviru naše firme. Prvi korak smo već učinili. Osnovali smo kćerku firmu – Dren HoReCa. Njena delatnost će biti usmerena prvenstveno na vino, pa onda i na druga žestoka alkoholna pića. Plan nam je da organizujemo vinske edukacije za naše klijente. Naši somelijeri obučavaće konobare i druge zaposlene u objektu o vinu, ali i o ugostiteljskom bontonu uopšte – objašnjava Lazarević. CBN

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Srbin među 10 najboljih na svetu

Aleksandar Josipović,direktor marketinga White Label Grupe u Dubaiju ostvario je još jedan veliki uspeh na međunarodnoj sceni zajedno sa Cavalli Club Restaurant & Lounge-om u Dubaiju.



Dan za limuNADU!

Svratište za decu i Centar za integraciju mladih 14. jula 2018. organizuju akciju pod nazivom Dan za limuNADU.



Novi predsednik Udruženja pivara Srbije

Vladimir Vava, generalni direktor Carlsberg Srbija je od 25. juna ove godine preuzeo funkciju predsednika Udruženja pivara Srbije sa mandatom od dve godine.



Tri razloga zbog kojih morate mudro odabrati ozvučenje za vaš lokal

Zato je važno da se ugostitelji, koji žele uspešan restoran pun zadovoljnih gostiju, zapitaju koliko pažnje zaista pridaju muzici.



Bubble Jam početkom jula

Festival penušavih vina “Bubble Jam” održava se ove godine po četvrti put. Ovaj događaj zakazan je za 7. jul 2018. u Hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, tačnije na platou ispred hotela.