Home  //  Management  //  Saveti  //  Ne čekajte poslednji čas

Nova godina se lagano primiče, a ugostitelji se, po svemu sudeći, još nisu bacili na posao. Kako su nam rekli distributeri, od ugostitelja i dalje nema ni traga ni glasa. Niko ne poručuje veće količine pića, a o narudžbinama za najluđu noć i ne govori. Ugostitelji su navikli da od distributera dobijaju pića u minut do 12 ako treba, a i distributeri su se navikli na često nerealne prohteve vlasnika i menadžera lokala, pa se, kako kažu, ne uzbuđuju previše...

Opšte je poznato da se u Srbiji prase tovi uoči Božića, pa tako i naši ugostitelji u tom maniru pripremaju doček Nove godine. Često zaboravljaju da je ugostiteljstvo ozbiljan posao i da će im, ako u novogodišnjoj noći nemaju dovoljno pića, džaba biti što im u lokalu pevaju Ceca ili Jeca.   

Zato, imajte na umu da kada u vašem lokalu poraste obim posla, to znači da je tako i kod vašeg distributera. A kada kod distributera nastupi gužva, brzina, tačnost i rok isporuke padaju u vodu. Roba počinje da kasni, a s tim nastaju problemi u svakodnevnom funkcionisanju lokala, ali i sa gostima. A da li ste ikada upoznali ugostitelja koji želi da iznervira gosta? Realno, niste. 

Da dostava naručene robe ne bi kasnila, i umesto ujutru u vaš lokal stigla tek uveče, morate detaljno i na vreme isplanirati nabavku za praznike. Mnogo je jednostavnije natenane napraviti plan nego 31. decembra, na svakih pola sata, zvati distributera i žaliti mu se. Svake godine ista je priča. Distributer će vam reći da je u gradu velika gužva i da su im sva dostavna vozila na terenu, a ugostitelj da mu je nestalo piće i da mora što pre da ga ima u lokalu. 

– Još niko ništa ne javlja u vezi s Novom godinom. Niti spo­minju, niti planiraju – kaže Zoran Adamović, suvlasnik i direktor distributerske kuće SCB. 

 

 

 

 

 

I Dušan Petrov, vlasnik distributerske kuće Ramada iz Zrenjanina, kaže da se ugostitelji još ne javljaju oko narudžbina za doček Nove, 2018. Kao i do sada, očekuje Dušan, narudžbine će početi da pristižu desetak dana pred praznik. 

– Navikli smo na ugostitelje i njihov sistem rada. Važno je da roba stigne na vreme i uvek činimo sve da tako i bude.  

 

 

 Iskustvo pokazuje da je najbolje da se sa distributerima dogovorite da piće u lokal stigne bar dan pred najluđu noć. Tako ćete imati dovoljno vremena da ga ohladite. Verujte, ma koliko da su pod gasom, gostima se neće svideti toplo pivo ili mlak viski. 

Osim toga, dobro razmislite i o tome koja je količina pića dovoljna da „napoji” vaše žedne goste, a naš savet je da na količinu koju ste odredili, za svaki slučaj dodajte još po karton od svakog pića. I ne brinite, ako se sve ne popije iste noći, popiće se sledeće! Osim toga, važno je i da sredite magacin, naravno pod pretpostavkom da nije uvek cakum-pakum, da biste imali gde da odložite piće. I mirno, bez stresa, nazdravite Novoj, 2018! CBN

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Pernod Ricard u akciji spasavanja vrabaca!

U saradnji sa Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, kompanija Pernod Ricard organizovala je akciju „Spasimo beogradske vrapce“.



Sremački domaći specijaliteti

Senica se nalazi u krugu vinarije Mačkov podrum. Domaćinska, opuštena atmosfera i karirani stolnjaci su lajt-motiv ovog objekta



Miamiam ima novi meni

Restoran Miamiam je jedno malo porodično mesto



Gde izaći u Velikoj Plani?

Od sada je i duplo popularniji jer je na radost svojih stalnih gostiju, proširio ponudu piva.



Ugostitelji spremni za Mundijal!

I dok Vučić obećava 10 miliona našim fudbalerima za pobedu na Mundijalu, a Nikola Rokvić ih pesmom ispraća u Rusiju, ugostitelji, i pre početka Svetskog prvenstva u fudbalu, zadovoljno trljaju ruke.