Home  //  Management  //  Intervju  //  Mibrasa - porodični biznis

Pere Hernandez, vlasnik kompanije Mibrasa priča kako je sve počelo i objašnjava kako se dolazi do uspeha...

 

Kako je nastala firma Mibrasa?

– Naš porodični biznis bio je povezan s HoReCa segmentom, moji roditelji bili su proizvođači ekstrahovane hrane i ventilacije za lokale na katalonskom tržištu. Zbog krize i velike konkurencije 2008. godine moja porodica prestala je da se bavi time. Ja sam bio u drugom biznisu, a brat mi je studirao. Sazvali smo porodični sastanak i napravili analizu tržišta, tražili prilike u kojima možemo da budemo kompetitivni i proizvod s kojim možemo da izađemo na svetsko tržište. Doneli smo odluku da otvorimo novu firmu i da pravimo pećnice za restorane koje smo nazvali Mibrasa. Nije bilo takvih proizvoda i pokazalo se da je to bila dobra odluka. Počeli smo odmah da izvozimo, prvo u Belgiju i Holandiju, pošto je špansko tržište bilo pred krahom. Imali smo troje zaposlenih, a danas ih imamo 33. Brat i ja smo vlasnici i partneri u Mibrasi. Ja se bavim prodajom u 45 zemalja širom sveta i odgovoran sam za sva tržišta na kojima poslujemo, a poslednja na koja smo ušli jesu SAD i Kanada.

 

Kako danas izgleda vaše poslovanje?

– Jednostavno. Proizvodimo vrhunski proizvod i nudimo ga tržištu po konkurentnoj ceni! Nudimo dugotrajnu i partnersku saradnju kupcima, sarađujemo s vrhunskim šefovima, organizujemo događaje, šou-prezentacije, treninge, trudimo se da budemo i kompetitivni u kategoriji cena, ulažemo u marketing, ali tako da to ne utiče na cenu proizvoda, brendiramo ulažući najviše u društvene medije i radeći sa šefovima. Postajemo partneri restorana i zajedno rastemo u poslu. 

 

Šta mislite o srpskom tržištu?

– U Srbiji poslujemo skoro pet godina. Ovdašnje tržište je malo, ali interesantno. Volimo da radimo u Srbiji i okolnim zemljama i da promovišemo svoj proizvod jer ljudi ovde uživaju u hrani, a gastronomija svake godine ima sve bolji kvalitet.

 

Koje je vaše omiljeno jelo iz peći Mibrasa?

– Moja porodica je iz regije Kosta Brava, iznad Barselone, koja je s jedne strane okružena Sredozemnim morem, a s druge Pirinejima. Mnogo odličnih specijaliteta postoji u našoj regiji, imamo predivnu hranu i iz mora i s planine. Zato mi je teško da izaberem samo jedno jelo. Od povrća volim artičoke, lepo grilovane kada je sezona, volim i patlidžan, posebno kad ga Marsel sprema, ali i meso i ribu. 

 

Koji su vam planovi?

– Svake godine idemo na više od 25 događaja po celom svetu s različitim šefovima i partnerima, tako da nam širenje nije primarni cilj. Planiramo da ojačamo postojeća partnerstva i da se koncentrišemo na zemlje u kojima već radimo. 

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Isprobajte najbolji šampanjac na svetu!

Vrhunska vina, prestižna pića i destilati drugi put pred srpskom publikom, u ekskluzivnom okruženju salona Wine Mart



Inspirativni događaji na sajmu ProWein 2019 (17-19. mart)

Diseldorf će u martu po 25. put biti domaćin vinskoj industriji sveta. Na najznačajnijem sajmu vina i alkoholnih pića ProWein 2019 od 17. do 19. marta u deset izložbenih hala oko 6.800 izlagača prezentovaće vinske regije iz svih krajeva sveta....



Otvoreni sajmovi turizma, vina i ugostiteljstva

Ljajić: Cilj je 1,7 milijardi dolara od turizma u 2019.



Jubilarni 25. ProWein

Jubilarni 25. ProWein (17-19. mart): 25 godina uspeha. U martu sajam ProWein slavi svoju 25-godišnjicu postojanja. Tokom 25 godina duge istorije ProWein je zabeležio enormni porast



Bakšiš naš nasušni

 Bakšiš među ugostiteljima poprima poruku pripovetke Tamni vilajet – ko uzme kajaće se, ko ne uzme kajaće se...