Home  //  Management  //  Intervju  //  Mibrasa - porodični biznis

Pere Hernandez, vlasnik kompanije Mibrasa priča kako je sve počelo i objašnjava kako se dolazi do uspeha...

 

Kako je nastala firma Mibrasa?

– Naš porodični biznis bio je povezan s HoReCa segmentom, moji roditelji bili su proizvođači ekstrahovane hrane i ventilacije za lokale na katalonskom tržištu. Zbog krize i velike konkurencije 2008. godine moja porodica prestala je da se bavi time. Ja sam bio u drugom biznisu, a brat mi je studirao. Sazvali smo porodični sastanak i napravili analizu tržišta, tražili prilike u kojima možemo da budemo kompetitivni i proizvod s kojim možemo da izađemo na svetsko tržište. Doneli smo odluku da otvorimo novu firmu i da pravimo pećnice za restorane koje smo nazvali Mibrasa. Nije bilo takvih proizvoda i pokazalo se da je to bila dobra odluka. Počeli smo odmah da izvozimo, prvo u Belgiju i Holandiju, pošto je špansko tržište bilo pred krahom. Imali smo troje zaposlenih, a danas ih imamo 33. Brat i ja smo vlasnici i partneri u Mibrasi. Ja se bavim prodajom u 45 zemalja širom sveta i odgovoran sam za sva tržišta na kojima poslujemo, a poslednja na koja smo ušli jesu SAD i Kanada.

 

Kako danas izgleda vaše poslovanje?

– Jednostavno. Proizvodimo vrhunski proizvod i nudimo ga tržištu po konkurentnoj ceni! Nudimo dugotrajnu i partnersku saradnju kupcima, sarađujemo s vrhunskim šefovima, organizujemo događaje, šou-prezentacije, treninge, trudimo se da budemo i kompetitivni u kategoriji cena, ulažemo u marketing, ali tako da to ne utiče na cenu proizvoda, brendiramo ulažući najviše u društvene medije i radeći sa šefovima. Postajemo partneri restorana i zajedno rastemo u poslu. 

 

Šta mislite o srpskom tržištu?

– U Srbiji poslujemo skoro pet godina. Ovdašnje tržište je malo, ali interesantno. Volimo da radimo u Srbiji i okolnim zemljama i da promovišemo svoj proizvod jer ljudi ovde uživaju u hrani, a gastronomija svake godine ima sve bolji kvalitet.

 

Koje je vaše omiljeno jelo iz peći Mibrasa?

– Moja porodica je iz regije Kosta Brava, iznad Barselone, koja je s jedne strane okružena Sredozemnim morem, a s druge Pirinejima. Mnogo odličnih specijaliteta postoji u našoj regiji, imamo predivnu hranu i iz mora i s planine. Zato mi je teško da izaberem samo jedno jelo. Od povrća volim artičoke, lepo grilovane kada je sezona, volim i patlidžan, posebno kad ga Marsel sprema, ali i meso i ribu. 

 

Koji su vam planovi?

– Svake godine idemo na više od 25 događaja po celom svetu s različitim šefovima i partnerima, tako da nam širenje nije primarni cilj. Planiramo da ojačamo postojeća partnerstva i da se koncentrišemo na zemlje u kojima već radimo. 

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...