Home  //  Management  //  Intervju  //  Pet pitanja za... Roberta Gassera

 

Robert Gasser

generalni menadžer hotela Courtyard by Marriott Belgrade City Center

 

Budući da imate iskustva u hotelijerstvu, možete li  da uporedite stanje u hotelskoj industriji u Srbiji i zemljama u kojima ste radili? 

– Srbija je sjajna zemlja s velikim mogućnostima. Sektor turizma nije razrađen kao u nekim drugim državama, ali ima dosta potencijala. Čini mi se da su hoteli u Srbiji na pravom putu kada je reč o saradnji s turističkim organizacijama. Kreiranje raznolikih ponuda upravo je ono što sjajno reklamira i pozicionira Beograd na turističkoj mapi Evrope. Smatram da bi investiranje u MICE mrežu, uz povećanje kapaciteta kongresnih centara i regulaciju cena, približila Beograd drugim gradovima koji su to uradili odavno. 

 

Šta, prema vašem mišljenju, nedostaje beogradskoj hotelskoj ponudi? Možete li da izdvojite neku specifičnu hotelsku uslugu koja je neophodna Beogradu, a koja se podrazumeva u svetskim hotelima? 

– Kada je reč o hotelima, Beograd nudi sve, od hotela sa dve do hotela sa pet zvezdica. Jedino što bih, možda, voleo da vidim u ponudi jeste neki tip resort hotela, ili nešto poput zabavnog parka Disney World, samo manjeg kapaciteta. Takva ponuda Beogradu bi omogućila organizovanje porodičnih putovanja i dodatne atrakcije u celokupnoj ponudi grada. Upravo takav potez napravila je gradska uprava Kopenhagena otvorivši Tivoli. Kompletna ponuda u tom gradu, naročito vikendom, porasla je upravo zahvaljujući gorepomenutoj atrakciji. 

 

Šta je vaša misija i ključni cilj kojim ćete se voditi u narednom poslovnom periodu na novoj poziciji generalnog menadžera beogradskog Marriotta?

– Naš ključni cilj je da napredujemo na svakom polju. Želimo da budemo pioniri u oblastima koje pomažu i služe našoj zajednici. Naš dugoročni cilj je da podržimo škole i državu u uvođenju dualnog obrazovanja u sektoru hotelijerstva. To bi trebalo da pomogne mladim ljudima koji nemaju uslova za visoko obrazovanje. Na taj način stekli bi znanje kroz praksu u hotelu dok završavaju stručne srednje škole. Osim toga, i projekti koji pomažu SOS dečjim selima biće ključna tačka rada svakog generalnog menadžera u okviru lanca Marriott International. 

 

Šta je najvažnije da bi jedan hotel postao prepoznatljiv i izdvojio se od konkurencije, koje je sve više? 

– Naša prednost i najveći kvalitet jeste u tome što se svaki član tima trudi da gostu uvek pruži jedinstvenu dobrodošlicu i osećaj kao kod kuće tokom boravka u hotelu. To je i moj lični utisak, kao i povratna informacija koju dobijamo od naših gostiju. Već smo prepoznatljivi po sjajnoj lokaciji, a u budućnosti želimo i da nas prepoznaju po baru i restoranu iz koga se pruža fantastičan pogled na grad, po povoljnim cenama koktela, hrane i poslastica. Osim toga, naš koncept Business lunch menija, koji pruža zdrav i kompletan obrok po cenama od 799 do 1.190 dinara, već nas izdvaja od drugih. 

 

Koliko je danas teško udovoljiti sve zahtevnijim gostima? 

– Ponekad je to veoma teško jer se zahtevi gostiju ne odnose uvek na ponudu i servis, već su često povezani s raspoloženjem gosta. Ako ste imali nezgodan let ili neprijatno iskustvo sa taksi vozačem, i najljubaznija dobrodošlica to će teško promeniti. Deo treninga našeg tima upravo podrazumeva prepoznavanje problema gostiju i nalaženje rešenja. Ono što mi možemo da obezbedimo jeste brz internet, čisto kupatilo, sređena soba, topla kafa na doručku, i tu smo već na pola puta da naš gost bude zadovoljan boravkom kako u našem hotelu tako i u našem gradu. Lična inicijativa zaposlenih u našem timu, uz želju da pruže vrhunsku uslugu, ono je što je Courtyard Belgrade City Center hotel proglasilo najboljim Courtyard hotelom u celoj Evropi. I za kraj, moram da priznam da sam veoma ponosan na to što sam deo ovog mladog, posvećenog i motivisanog tima. CBN

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Da li je to baš tako?

Jovan Mrđenović
ugostitelj

Ne prođe dan da neko od ljudi u poznijim godinama ne zacvili za dobrim starim vremenima i boemskim kafanama kojih više nema



Dobro se dobrim vraća

 Predstavljamo Udruženje Dobro delo... Stefan Nikolić iz Vršca govori nam o misiji, projektima i planovima udruženja čiji je osnivač. Pomisao na to koliko je malo potrebno da se učini dobro delo kada nam se za to ukaže prilika, pokrenula je 2012....



Ujedinjeni u regulisanju bakšiša

Piše: Deana Dimitrijević

Praksa davanja napojnica stara je koliko i ugostiteljstvo, a nastala je spontano. Nisu je nametnuli ni ugostitelji ni gosti, već jednostavno postoji oduvek. Međutim, nijedan pozitivan pravni propis Republike Srbije ne...



Ostajemo bez kultnih kafana

Dragi naši gosti, pošto je vaša omiljena kafana Tašmajdan restitucijom vraćena vlasnicima, koji ne žele s nama da nastave poslovanje, mi vam najsrdačnije zahvaljujemo što smo imali vas kao drage goste i prijatelje – stoji na natpisu koji je...



Rustique

Senjački restoran Rustique u Beogradu je poznat po svojim odličnim picama. U enterijeru dominiraju zemljane boje, a osećaju topline doprinosi i veliki kamin izrađen od kamena. Gosti iz sale mogu da posmatraju i pripremu pice jer se uz bar nalazi...