Home  //  Management  //  Intervju  //  Pet pitanja za... Roberta Gassera

 

Robert Gasser

generalni menadžer hotela Courtyard by Marriott Belgrade City Center

 

Budući da imate iskustva u hotelijerstvu, možete li  da uporedite stanje u hotelskoj industriji u Srbiji i zemljama u kojima ste radili? 

– Srbija je sjajna zemlja s velikim mogućnostima. Sektor turizma nije razrađen kao u nekim drugim državama, ali ima dosta potencijala. Čini mi se da su hoteli u Srbiji na pravom putu kada je reč o saradnji s turističkim organizacijama. Kreiranje raznolikih ponuda upravo je ono što sjajno reklamira i pozicionira Beograd na turističkoj mapi Evrope. Smatram da bi investiranje u MICE mrežu, uz povećanje kapaciteta kongresnih centara i regulaciju cena, približila Beograd drugim gradovima koji su to uradili odavno. 

 

Šta, prema vašem mišljenju, nedostaje beogradskoj hotelskoj ponudi? Možete li da izdvojite neku specifičnu hotelsku uslugu koja je neophodna Beogradu, a koja se podrazumeva u svetskim hotelima? 

– Kada je reč o hotelima, Beograd nudi sve, od hotela sa dve do hotela sa pet zvezdica. Jedino što bih, možda, voleo da vidim u ponudi jeste neki tip resort hotela, ili nešto poput zabavnog parka Disney World, samo manjeg kapaciteta. Takva ponuda Beogradu bi omogućila organizovanje porodičnih putovanja i dodatne atrakcije u celokupnoj ponudi grada. Upravo takav potez napravila je gradska uprava Kopenhagena otvorivši Tivoli. Kompletna ponuda u tom gradu, naročito vikendom, porasla je upravo zahvaljujući gorepomenutoj atrakciji. 

 

Šta je vaša misija i ključni cilj kojim ćete se voditi u narednom poslovnom periodu na novoj poziciji generalnog menadžera beogradskog Marriotta?

– Naš ključni cilj je da napredujemo na svakom polju. Želimo da budemo pioniri u oblastima koje pomažu i služe našoj zajednici. Naš dugoročni cilj je da podržimo škole i državu u uvođenju dualnog obrazovanja u sektoru hotelijerstva. To bi trebalo da pomogne mladim ljudima koji nemaju uslova za visoko obrazovanje. Na taj način stekli bi znanje kroz praksu u hotelu dok završavaju stručne srednje škole. Osim toga, i projekti koji pomažu SOS dečjim selima biće ključna tačka rada svakog generalnog menadžera u okviru lanca Marriott International. 

 

Šta je najvažnije da bi jedan hotel postao prepoznatljiv i izdvojio se od konkurencije, koje je sve više? 

– Naša prednost i najveći kvalitet jeste u tome što se svaki član tima trudi da gostu uvek pruži jedinstvenu dobrodošlicu i osećaj kao kod kuće tokom boravka u hotelu. To je i moj lični utisak, kao i povratna informacija koju dobijamo od naših gostiju. Već smo prepoznatljivi po sjajnoj lokaciji, a u budućnosti želimo i da nas prepoznaju po baru i restoranu iz koga se pruža fantastičan pogled na grad, po povoljnim cenama koktela, hrane i poslastica. Osim toga, naš koncept Business lunch menija, koji pruža zdrav i kompletan obrok po cenama od 799 do 1.190 dinara, već nas izdvaja od drugih. 

 

Koliko je danas teško udovoljiti sve zahtevnijim gostima? 

– Ponekad je to veoma teško jer se zahtevi gostiju ne odnose uvek na ponudu i servis, već su često povezani s raspoloženjem gosta. Ako ste imali nezgodan let ili neprijatno iskustvo sa taksi vozačem, i najljubaznija dobrodošlica to će teško promeniti. Deo treninga našeg tima upravo podrazumeva prepoznavanje problema gostiju i nalaženje rešenja. Ono što mi možemo da obezbedimo jeste brz internet, čisto kupatilo, sređena soba, topla kafa na doručku, i tu smo već na pola puta da naš gost bude zadovoljan boravkom kako u našem hotelu tako i u našem gradu. Lična inicijativa zaposlenih u našem timu, uz želju da pruže vrhunsku uslugu, ono je što je Courtyard Belgrade City Center hotel proglasilo najboljim Courtyard hotelom u celoj Evropi. I za kraj, moram da priznam da sam veoma ponosan na to što sam deo ovog mladog, posvećenog i motivisanog tima. CBN

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


IKEA predstavlja biljne ćuftice kojima ni ljubitelji mesa neće odoleti

Pun ukus, sočnost i ukus najfinijeg mesa, samo bez mesa! Ako vam to zvuči nemoguće, morate probati novi specijalitet iz IKEA kulinarskog asortimana: biljne ćuftice koje predstavljaju održiviji način ishrane za sve koji ne žele da se odreknu...



Teška vremena su kao stvorena za velika dela

Naš kolumnista Jovan Mrđenović priznaje da mu je izolacija, čitaj samoća, pomogla da spozna lepotu i pronađe je tamo gde je obično ne tražimo. Nošen osećajem, put ga je naneo do etno sela Vrhpolje. Dočekao ga je Nikola Knežević. Čovek koji je...



Roma Company pomaže sa 50 odsto materijala za krečenje ulaza i hodnika stambenih zgrada

Uz slogu i boje, do najlepše zgrade

Zahvaljujući akciji koju treću godinu zaredom organizuje Roma Company, stanari stambenih zajednica u Beogradu, uz pomoć svojih upravnika mogu da udahnu nov život u svoje zgrade. 



Po znanju barista, kvalitetu kafa, ali i po navikama konzumenata, sve smo bliže Italijanima

SVETLANA BOŽOVIĆ, AFH MENADŽER U KOMPANIJI STRAUSS ADRIATIC, U INTERVJUU ZA CAFE BAR & RESTORAN GOVORI O POSTPANDEMIJSKOJ ERI I PROBLEMIMA S KOJIMA ĆE SE SUOČITI SVE OBLASTI HoReCa SEKTORA. AKCENAT JE, IPAK, STAVLJEN NA TRŽIŠTE I NOVE TRENDOVE U...



Rashladi se uz Barcaffé Lattiato!

Barcaffé Lattiato donosi uživanje u neodoljivom kremastom ukusu u toplim letnjim danima!

Sve što vam je potrebno u ovim vrelim danima jeste prava ledena poslastica – Barcaffé Lattiato kafa. Da biste se rashladili, dovoljno je daotvorite savršeno...