Home  //  Management  //  Intervju  //  Svako može da nađe DJ-a za sebe

Tekst: Jelena Stojčić  /  Foto by Brankow 

 

Nebojša Obradović - DJ Oysha

Sa DJ Oyshom sreli smo se u cik zore ispred Ludosti. Zajedno smo otišli u Gadost na after, a pauzu između dva seta iskoristili smo da mu postavimo nekoliko pitanja.

 

Predstavnik beogradskog feel good house talasa DJ Oysha pre skoro dve decenije u Podgorici je započeo svoju karijeru. Nekoliko godina kasnije iz Crne Gore preselio se u Beograd. U početku je radio u manjim, neafirmisanim klubovima. Danas, Oysha je jedan od najtraženijih DJ-ova u gradu kako zbog svojih tehničkih sposobnosti tako i zbog sposobnosti da napravi i održi dobar parti. Trenutno je rezident u klubu KGB, Lejli, D baru, Ludosti i novosadskom Kafematu. Iako sebe smatra detetom disko muzike, tokom cele karijere ostaje veran houseu, bez trendovskih promena žanra i muzičkih interesovanja. Za istim miks pultom našao se s mnogim svetskim DJ-ovima: Junior Jack&Kid Creme, Salome de Bahia, Gadjo, Tom Novy, Martijn Ten Velden...

 

Kako bi ocenio klupsku scenu u Beogradu?

– Odličan 5! Tokom aktivnog bavljenja didžejingom primetio sam da klupska scena u gradu ciklično prolazi kroz nekoliko faza: od veoma slabe ponude, preko buđenja i pokretanja, otvaranja novih/starih mesta, do takozvanog peaka (kada je broj klubova i barova, kao i ponuda u njima, na vrhuncu). Na kraju, dolazimo do faze zasićenja klubova i njihovih programa, a onda i do njihovog zatvaranja. Te faze ponavljaju se na nekoliko godina. Direktno su povezane s muzičkim trendovima i smenom generacija koje se kreću po gradu i izlaze u klubove. Trenutno, Beograd je u fazi dobre ponude. 

 

A ugostiteljsku? 

– Isto kao i klupsku. U stvari, čak i bolje, jer je spektar ugostiteljstva znatno širi od samog klabinga. Možda je kvantitet trenutno prenaglašen, ali ne toliko na štetu kvaliteta. Mislim da u Beogradu svako može da nađe lokal koji mu odgovara i po usluzi i po cenama. Loša ponuda i usluga ne opstaju dugo jer je konkurencija velika. Prirodnom selekcijom samo dobro ugostiteljstvo opstaje! 

 

Šta, prema tvom mišljenju, Beograd ima da ponudi gostima? 

– Raspon muzičke ponude veoma je veliki i to je sigurno jedan od razloga zbog kojih svakog vikenda imamo mnogo gostiju iz inostranstva. 

 

Gde se najbolje klopa u gradu? 

– U Pizza baru, kafani Čedić, Starom Maydanu. Ta trojka nikada me do sada nije razočarala. 

 

A posle pijane noći? 

– Za pijanu noć ne znam, ja dočekam pijana jutra. A najbolje se jede tamo gde je najbliže. U poslednje vreme trudim se da izbegavam te kasnovečernje/ranojutarnje obroke, a kad ne izbegavam, tu su Loki, Kebab i Goldy’s u gradu, i naravno „dolina gladnih” na Novom Beogradu. Samo treba znati gde šta jesti!

 

Kako iz tvoje perspektive, iza miks pulta, izgleda provod u beogradskim klubovima? 

– Dobro i zabavno. Razlikuje se od lokala do lokala, od koncepta mesta i profila gostiju. Ima mnogo poziranja, buljenja u mobilne telefone, selfija... Ponekad imam utisak da su neki ljudi totalno odsutni iz klupskog okruženja u kom se u tom trenutku nalaze. Poziranja i „zalutalih” gostiju uvek je bilo i biće, tako da to ne utiče mnogo na celokupnu sliku provoda.  

 

Ima li dobrog provoda bez alkohola?

– Negde sam pročitao da ima. Šalim se, ima naravno. Muzika, energija, ljudi i dobar vajb čine dobar provod. 

 

Šta se najviše pije po klubovima u Beogradu?

– Alkohol. CBN

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Niže akcize za kraft pivare?

Privredna komora Srbije (PKS) i Grupacija proizvođača slada i piva podnele su inicijativu Vladi Srbije i Ministarstvu finansija da se akciza malim zanatskim pivarama smanji za polovinu. Dimitrije Ivanović iz PKS naglašava



Chardonnay Fuck Him

Australijska vinarija proizvela je Chardonnay FUCK Him, koji je tako nazvala da bi izrazila svoje protivljenje američkom predsedniku Donaldu Trumpu



Predstavljena vina Frensisa Forda Kopole

Restoran Cafe Lavash i kompanija Wine Time predstavili su ekskluzivna vina velikog filmskog majstora Frensis Ford Kopole, u kojima su uživale i poznate ličnosti iz beogradskog kulturnog, javnog, ali i poslovnog života. 



Gruppo Campari beleži veći promet

Prodaja alkoholnih pića poznate italijanske kompanije Gruppo Campari za prvih devet meseci porasala je za 8,1 odsto.



U Portugalu raste porez na pića

Portugalci će, po svemu sudeći, od sledeće godine plaćati skuplje svoja pića. Naime, iz Nacrta državnog budžeta za narednu godinu vidi se da će porez na pivo, likere