Home  //  Management  //  Intervju  //  T-Reks

Kompanija T-Reks postoji već petnaest godina. Od samog početka, njena osnovna delatnost je distribucija pića. Počela je da radi kao Ferotehnika, da bi se 1998. godine izdvojila i osnovala distributivnu kuću T-Reks.

– Od osnivanja smo se bavili distribucijom pića za HoReCa sektor, samo što u vreme nastanka naše kompanije u Srbiji nije baš bilo jasno definisano ko šta radi, pa su se tada vlasnici bavili komercijalom, nabavkom... Ni sada nije mnogo bolje, ali snalazimo se. S proširenjem obima posla, hteli – ne hteli, morali smo da uspostavimo određenu hijerarhiju – kaže Velimir Bato Cupara, zamenik direktora T-Reksa. 

 

– U T-Reksu radi dvadeset ljudi koji pokrivaju distribuciju na teritoriji Beograda i okoline, ali su, kako kaže Velimir, za svoje kupce na raspolaganju i u drugim gradovima. 

– Raspolažemo sa pet kombija i tri pikapa, pa tako po pozivu i u drugim gradovima naše zemlje možemo da uspostavimo saradnju. Inače, ukoliko je poruče do podneva, robu kupcima dostavljamo istog dana, a narednog ako narudžbenica stigne posle podne – kaže Velimir i dodaje da višegodišnje iskustvo pokazuje da su ugostitelji veoma razmaženi. 

– Navikli smo na način života koji ugostitelji vode, pa im tako omogućujemo da robu naruče i u tri ujutro SMS-om. Roba im stigne rano ujutro, iako oni nekad ustanu na vreme, a nekad ne – sa osmehom objašnjava zamenik direktora distributivne kuće T-Reks. 

Osim distribuciji pića, zaposleni u kompaniji T-Reks posvećeni su i edukaciji ugostitelja.

– Mi se bavimo prodajom usluga, a ne robe. Veoma vodimo računa o svojim kupcima, naročito o početnicima u ugostiteljskom biznisu. Novopečeni vlasnici lokala često misle da znaju šta im treba ili to uopšte ne znaju. Mi smo tu da ih posavetujemo, da im ukažemo na moguće greške i nepravilnosti. Trudimo se da im prenesemo iskustva s terena i tako pomognemo da se što bolje pripreme za ozbiljan posao koji ih očekuje kada se odluče da zaplivaju u ugostiteljskim vodama. Osim što im dajemo savete, kreirali smo i poseban softverski program preko koga pratimo potrošnju svih artikala naših klijenata. To pomaže i nama, da uvek budemo u toku, a i njima, u kontroli šankova, zaposlenih... Često nas zovu da im kažemo šta oni najviše prodaju – objašnjava Velimir Bato Cupara. 

 


 

Obezbedite svoj primerak na vreme

Budite uvek u toku s najnovijim vestima iz sveta ugostiteljstva i hotelijerstva u Srbiji i regionu. Naša preporuka za to je da na vreme obezbedite primerak specijalizovanog magazina CaféBar network i tako pratite najnovija zbivanja na domaćoj i svetskoj ugostiteljskoj sceni. Najbolje rešenje svakako je pretplata na šest brojeva časopisa po ceni od 970 dinara, a ukoliko vam to ne odgovara, jednostavno sačekajte distributera koji vam dostavlja robu jer će vam doneti i vaš omiljeni magazin. 

– Kada stigne CaféBar network, naši komercijalisti kupcima ga dostavljaju uz robu. Dešava se i da ga ja lično odnesem klijentima kada idem na sastanke s njima, pa čak i ugostiteljima s kojima ne sarađujemo. Vaš časopis uvek je lep poklon kako za prijatelje tako i za poslovne partnere – zaključuje Velimir Bato Cupara. 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Niže akcize za kraft pivare?

Privredna komora Srbije (PKS) i Grupacija proizvođača slada i piva podnele su inicijativu Vladi Srbije i Ministarstvu finansija da se akciza malim zanatskim pivarama smanji za polovinu. Dimitrije Ivanović iz PKS naglašava



Chardonnay Fuck Him

Australijska vinarija proizvela je Chardonnay FUCK Him, koji je tako nazvala da bi izrazila svoje protivljenje američkom predsedniku Donaldu Trumpu



Predstavljena vina Frensisa Forda Kopole

Restoran Cafe Lavash i kompanija Wine Time predstavili su ekskluzivna vina velikog filmskog majstora Frensis Ford Kopole, u kojima su uživale i poznate ličnosti iz beogradskog kulturnog, javnog, ali i poslovnog života. 



Gruppo Campari beleži veći promet

Prodaja alkoholnih pića poznate italijanske kompanije Gruppo Campari za prvih devet meseci porasala je za 8,1 odsto.



U Portugalu raste porez na pića

Portugalci će, po svemu sudeći, od sledeće godine plaćati skuplje svoja pića. Naime, iz Nacrta državnog budžeta za narednu godinu vidi se da će porez na pivo, likere