Home  //  Management  //  Intervju  //  T-Reks

Kompanija T-Reks postoji već petnaest godina. Od samog početka, njena osnovna delatnost je distribucija pića. Počela je da radi kao Ferotehnika, da bi se 1998. godine izdvojila i osnovala distributivnu kuću T-Reks.

– Od osnivanja smo se bavili distribucijom pića za HoReCa sektor, samo što u vreme nastanka naše kompanije u Srbiji nije baš bilo jasno definisano ko šta radi, pa su se tada vlasnici bavili komercijalom, nabavkom... Ni sada nije mnogo bolje, ali snalazimo se. S proširenjem obima posla, hteli – ne hteli, morali smo da uspostavimo određenu hijerarhiju – kaže Velimir Bato Cupara, zamenik direktora T-Reksa. 

 

– U T-Reksu radi dvadeset ljudi koji pokrivaju distribuciju na teritoriji Beograda i okoline, ali su, kako kaže Velimir, za svoje kupce na raspolaganju i u drugim gradovima. 

– Raspolažemo sa pet kombija i tri pikapa, pa tako po pozivu i u drugim gradovima naše zemlje možemo da uspostavimo saradnju. Inače, ukoliko je poruče do podneva, robu kupcima dostavljamo istog dana, a narednog ako narudžbenica stigne posle podne – kaže Velimir i dodaje da višegodišnje iskustvo pokazuje da su ugostitelji veoma razmaženi. 

– Navikli smo na način života koji ugostitelji vode, pa im tako omogućujemo da robu naruče i u tri ujutro SMS-om. Roba im stigne rano ujutro, iako oni nekad ustanu na vreme, a nekad ne – sa osmehom objašnjava zamenik direktora distributivne kuće T-Reks. 

Osim distribuciji pića, zaposleni u kompaniji T-Reks posvećeni su i edukaciji ugostitelja.

– Mi se bavimo prodajom usluga, a ne robe. Veoma vodimo računa o svojim kupcima, naročito o početnicima u ugostiteljskom biznisu. Novopečeni vlasnici lokala često misle da znaju šta im treba ili to uopšte ne znaju. Mi smo tu da ih posavetujemo, da im ukažemo na moguće greške i nepravilnosti. Trudimo se da im prenesemo iskustva s terena i tako pomognemo da se što bolje pripreme za ozbiljan posao koji ih očekuje kada se odluče da zaplivaju u ugostiteljskim vodama. Osim što im dajemo savete, kreirali smo i poseban softverski program preko koga pratimo potrošnju svih artikala naših klijenata. To pomaže i nama, da uvek budemo u toku, a i njima, u kontroli šankova, zaposlenih... Često nas zovu da im kažemo šta oni najviše prodaju – objašnjava Velimir Bato Cupara. 

 


 

Obezbedite svoj primerak na vreme

Budite uvek u toku s najnovijim vestima iz sveta ugostiteljstva i hotelijerstva u Srbiji i regionu. Naša preporuka za to je da na vreme obezbedite primerak specijalizovanog magazina CaféBar network i tako pratite najnovija zbivanja na domaćoj i svetskoj ugostiteljskoj sceni. Najbolje rešenje svakako je pretplata na šest brojeva časopisa po ceni od 970 dinara, a ukoliko vam to ne odgovara, jednostavno sačekajte distributera koji vam dostavlja robu jer će vam doneti i vaš omiljeni magazin. 

– Kada stigne CaféBar network, naši komercijalisti kupcima ga dostavljaju uz robu. Dešava se i da ga ja lično odnesem klijentima kada idem na sastanke s njima, pa čak i ugostiteljima s kojima ne sarađujemo. Vaš časopis uvek je lep poklon kako za prijatelje tako i za poslovne partnere – zaključuje Velimir Bato Cupara. 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži