Home  //  Management  //  Manifestacije  //  Predstavljen program 12. Weekend Media Festivala

Više od 150 predavača i panelista, pet paralelnih dvorana i prvi Weekend Masterclass u Grand park hotelu Rovinj obeležiće tri dana 12. izdanja najvećeg komunikacijskog festivala u regionu. Festival se održava od 19. do 22. septembra, pod pokroviteljstvom Adris grupe, a očekuje se više od 5.000 učesnika iz svih zemalja regiona. 

Festival otvara legendarni čelnik Tag Heuera i Hublota Žan-Klod Biver, koji će u četvrtak, 19. septembra, u 11 sati održati Weekend Masterclass predavanje u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand park hotelu Rovinj, i otkriti tajne vođenja luksuznih brendova. 

Zvezde muzičke scene Balkana Severina, Tonči Huljić, Stefan Đurić Rasta i Relja Milanković Reksona na panelu Ko to tamo peva? – Novi talas muzičkih trendova u regionuraspravljaće o vrtoglavoj popularnosti novih žanrova i uticaju digitalnih platformi na trendove u muzici.

Na panel-diskusiji Svi predsednikovi ljudi,koja će okupiti vodeće novinare i PR-ovce, raspravljaće se o tome kako naši političari komuniciraju. Pre panela biće proglašen i najbolji politički PR-ovac koga su u nezavisnom istraživanju agencije Ipsos odabrali novinari koji prate rad Vlade i institucija. O političkim komunikacijskim promašajima biće reči i na panelu Seks, laži i nekretnine, aurednici nekih od najvećih medija raspravljaće o tome zašto pada poverenje u medije i koje su posledice za društvo. 

Na Weekendu će se raspravljati i o brojnim aktuelnim temama koje obeležavaju poslovno okruženje u regionu. Kako u situaciji kada svi žele da odu da rade u inostranstvo zadržati najbolje radnike i stvoriti okruženje koje privlači najbolje talente jedna je od tema koje privlače mnogo pažnje. Uvod u panel Kako zadržati najbolje kada svi žele da odu?, koji će okupiti vodeće HR stručnjake, biće prezentacija istraživanja o najboljim praksama hrvatskih kompanija koje se uspešno odupiru hroničnom nedostatku radnika, a koje je ekskluzivno za Weekend sprovela agencija Hendal. 

Među temama koje se bave stanjem na TV tržištu ističe se A Brave New World: How Will The TV World Transform?.Vodeći igrači izneće svoja mišljenja o tome kako će se razviti regionalni TV i content ekosastav. Na Weekendu će biti reči i o tome zašto globalne TV produkcije sve više biraju region za snimanje najpoznatijih serija i filmova, te zašto od toga moramo da napravimo ozbiljan biznis?

Niz predavanja i rasprava biće posvećen digitalnim temama, od kojih izdvajamo panel-diskusiju o veštačkoj inteligenciji, za koju se pitamo da li predstavlja opasnost za život čoveka na kakav smo navikli. Predavanje o tome kako evolucija turizma otvara brojne prilike za stručnjake iz marketinga i komunikacije održaće poznati španski stručnjak Eulogio Bordas

Direktor programa Weekend Media Festivala Nikola Vrdoljak istakao je: „Weekend i ove godine okuplja najrelevantnije stručnjake iz regiona koji će raspravljati o događajima koji su obeležili godinu iza nas i trendovima koje očekujemo u predstojećem razdoblju. Ove godine dominiraju teme iz TV biznisa, proizvodnje contenta, novinarstva, kao i niz aktuelnih poslovnih tema s kojima se u različitim oblicima susreću komunikacijski i biznis profesionalci u svim zemljama regiona. Niz inostranih stručnjaka s nama će podeliti znanja i prakse najrazvijenijih zemalja Evrope i Amerike.”

 

Govornici koje ne smete propustiti

Predavače koji stižu u Rovinj predvodi Sara Fišer iz Axiosa, koja će ispričati zašto američki predsednik Tramp počinje dan tvitom kojim proziva njenu medijsku kuću i kako je uspela da njen newsletter postane svakodnevno štivo medijskih profesionalaca širom sveta. Sara Maršal iz Voguea objasniće kako je taj legendarni magazin uspeo da se transformiše i kako gradi publiku na osnovu dubinskog razumevanja njenih potreba. Stiže i Rena Efendi, nagrađivana fotografkinja National Goeographica, koja je karijeru izgradila na inspirativnim pričama o životu malih ljudi širom sveta koristeći foto-objektiv. Na predavanju Deca i digitalno doba: kako igrom razvijati detetov IQ?powered by Huawei, Ranko Rajović govoriće o vaspitavanju dece u moderno doba, a Pit Radović,dobitnik37Emmyja,podeliće svoja iskustva rada pod pritiskom i objasniti kako se nosi sa svakodnevnim stresnim situacijama. 

Globalne marketinške lidere predvodi Jörg Riommi iz Publicis grupe i AJ Coyneiz BBDO Australija. Osim predavanja i panela, učesnike čekaju i brojne radionice, među kojima izdvajamo onu s temom kako dobro fotografisati mobilnim telefonom i kako funkcioniše formatirani radio. 

„Osim po sjajnim predavanjima i panelima, Weekend je poznat i kao mesto najboljih partyja kojima obeležavamo kraj leta. Brojne izvođače ove godine predvode Let3, Diskobajagi, Električni orgazam i Piloti. Uz njih na paralelnim stageovima nastupaće najjače DJ snage Hrvatske i regiona”, istakao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala. 

Na ovogodišnjem Weekendu posebnom panel-diskusijom i party programom predstavlja se i Rijeka kao prvi hrvatski grad koji će nositi titulu evropske prestonice kulture. Irena Kregar Šegota, direktorka partnerstva i komunikacija u projektu evropske prestonice kulture Rijeka 2020, predstavila je šta očekuje učesnike.

Weekend će i ove godine ponuditi brojne novitete: od raznih izložbi i predstavljanja knjiga do posebno osmišljenog Kids cornera i časova joge na Monte Mulini Beachu. Već godinama Weekend misli zeleno, pa ove godine sve plastične čaše zamenjuju posebno dizajnirane perive čaše namenjene višekratnoj upotrebi. S posebnim nestrpljenjem očekujemo BalCannes, reviju najboljih kreativnih radova iz regiona, kao i SoMo Borac, koji će nagraditi najbolje digitalne radove, za šta je ove godine stiglo rekordnih 130 prijava. 

Share

Najnovije vesti


Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...



Akvizicija kompanije Knjaz Miloš

Mattoni 1873 i PepsiCo završili zajedničku akviziciju kompanije Knjaz Miloš, srpskog proizvođača mineralne vode i bezalkoholnih pića 



Završen Beer fest

Odgovorna konzumacija alkohola i briga o okolini pre svega!



Otvoren restoran „Banjica“ u sklopu „SP RESORT Stara planina“

U četvrtak 15.08.2019. svečano je otvoren restoran ,,Banjica” koji će raditi u okviru kompanije SP RESORT Stara planina. Posetioci restorana će od sada moći da uživaju u najraznovrsnijim specijalitetima po kojima je ovaj kraj nadaleko poznat



Tri stvari koje morate probati ovog leta

Novo leto znači nove avanture! Sa dolaskom najsunčanijeg godišnjeg doba dolazi i inspiracija za opuštene letnje večeri na terasama, u dvorištima i na plažama, okupljanja na gradskim krovovima i ispijanje šarenih koktela. Vreme je da pustite...