Home  //  Management  //  Manifestacije  //  Predstavljen program 12. Weekend Media Festivala

Više od 150 predavača i panelista, pet paralelnih dvorana i prvi Weekend Masterclass u Grand park hotelu Rovinj obeležiće tri dana 12. izdanja najvećeg komunikacijskog festivala u regionu. Festival se održava od 19. do 22. septembra, pod pokroviteljstvom Adris grupe, a očekuje se više od 5.000 učesnika iz svih zemalja regiona. 

Festival otvara legendarni čelnik Tag Heuera i Hublota Žan-Klod Biver, koji će u četvrtak, 19. septembra, u 11 sati održati Weekend Masterclass predavanje u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand park hotelu Rovinj, i otkriti tajne vođenja luksuznih brendova. 

Zvezde muzičke scene Balkana Severina, Tonči Huljić, Stefan Đurić Rasta i Relja Milanković Reksona na panelu Ko to tamo peva? – Novi talas muzičkih trendova u regionuraspravljaće o vrtoglavoj popularnosti novih žanrova i uticaju digitalnih platformi na trendove u muzici.

Na panel-diskusiji Svi predsednikovi ljudi,koja će okupiti vodeće novinare i PR-ovce, raspravljaće se o tome kako naši političari komuniciraju. Pre panela biće proglašen i najbolji politički PR-ovac koga su u nezavisnom istraživanju agencije Ipsos odabrali novinari koji prate rad Vlade i institucija. O političkim komunikacijskim promašajima biće reči i na panelu Seks, laži i nekretnine, aurednici nekih od najvećih medija raspravljaće o tome zašto pada poverenje u medije i koje su posledice za društvo. 

Na Weekendu će se raspravljati i o brojnim aktuelnim temama koje obeležavaju poslovno okruženje u regionu. Kako u situaciji kada svi žele da odu da rade u inostranstvo zadržati najbolje radnike i stvoriti okruženje koje privlači najbolje talente jedna je od tema koje privlače mnogo pažnje. Uvod u panel Kako zadržati najbolje kada svi žele da odu?, koji će okupiti vodeće HR stručnjake, biće prezentacija istraživanja o najboljim praksama hrvatskih kompanija koje se uspešno odupiru hroničnom nedostatku radnika, a koje je ekskluzivno za Weekend sprovela agencija Hendal. 

Među temama koje se bave stanjem na TV tržištu ističe se A Brave New World: How Will The TV World Transform?.Vodeći igrači izneće svoja mišljenja o tome kako će se razviti regionalni TV i content ekosastav. Na Weekendu će biti reči i o tome zašto globalne TV produkcije sve više biraju region za snimanje najpoznatijih serija i filmova, te zašto od toga moramo da napravimo ozbiljan biznis?

Niz predavanja i rasprava biće posvećen digitalnim temama, od kojih izdvajamo panel-diskusiju o veštačkoj inteligenciji, za koju se pitamo da li predstavlja opasnost za život čoveka na kakav smo navikli. Predavanje o tome kako evolucija turizma otvara brojne prilike za stručnjake iz marketinga i komunikacije održaće poznati španski stručnjak Eulogio Bordas

Direktor programa Weekend Media Festivala Nikola Vrdoljak istakao je: „Weekend i ove godine okuplja najrelevantnije stručnjake iz regiona koji će raspravljati o događajima koji su obeležili godinu iza nas i trendovima koje očekujemo u predstojećem razdoblju. Ove godine dominiraju teme iz TV biznisa, proizvodnje contenta, novinarstva, kao i niz aktuelnih poslovnih tema s kojima se u različitim oblicima susreću komunikacijski i biznis profesionalci u svim zemljama regiona. Niz inostranih stručnjaka s nama će podeliti znanja i prakse najrazvijenijih zemalja Evrope i Amerike.”

 

Govornici koje ne smete propustiti

Predavače koji stižu u Rovinj predvodi Sara Fišer iz Axiosa, koja će ispričati zašto američki predsednik Tramp počinje dan tvitom kojim proziva njenu medijsku kuću i kako je uspela da njen newsletter postane svakodnevno štivo medijskih profesionalaca širom sveta. Sara Maršal iz Voguea objasniće kako je taj legendarni magazin uspeo da se transformiše i kako gradi publiku na osnovu dubinskog razumevanja njenih potreba. Stiže i Rena Efendi, nagrađivana fotografkinja National Goeographica, koja je karijeru izgradila na inspirativnim pričama o životu malih ljudi širom sveta koristeći foto-objektiv. Na predavanju Deca i digitalno doba: kako igrom razvijati detetov IQ?powered by Huawei, Ranko Rajović govoriće o vaspitavanju dece u moderno doba, a Pit Radović,dobitnik37Emmyja,podeliće svoja iskustva rada pod pritiskom i objasniti kako se nosi sa svakodnevnim stresnim situacijama. 

Globalne marketinške lidere predvodi Jörg Riommi iz Publicis grupe i AJ Coyneiz BBDO Australija. Osim predavanja i panela, učesnike čekaju i brojne radionice, među kojima izdvajamo onu s temom kako dobro fotografisati mobilnim telefonom i kako funkcioniše formatirani radio. 

„Osim po sjajnim predavanjima i panelima, Weekend je poznat i kao mesto najboljih partyja kojima obeležavamo kraj leta. Brojne izvođače ove godine predvode Let3, Diskobajagi, Električni orgazam i Piloti. Uz njih na paralelnim stageovima nastupaće najjače DJ snage Hrvatske i regiona”, istakao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala. 

Na ovogodišnjem Weekendu posebnom panel-diskusijom i party programom predstavlja se i Rijeka kao prvi hrvatski grad koji će nositi titulu evropske prestonice kulture. Irena Kregar Šegota, direktorka partnerstva i komunikacija u projektu evropske prestonice kulture Rijeka 2020, predstavila je šta očekuje učesnike.

Weekend će i ove godine ponuditi brojne novitete: od raznih izložbi i predstavljanja knjiga do posebno osmišljenog Kids cornera i časova joge na Monte Mulini Beachu. Već godinama Weekend misli zeleno, pa ove godine sve plastične čaše zamenjuju posebno dizajnirane perive čaše namenjene višekratnoj upotrebi. S posebnim nestrpljenjem očekujemo BalCannes, reviju najboljih kreativnih radova iz regiona, kao i SoMo Borac, koji će nagraditi najbolje digitalne radove, za šta je ove godine stiglo rekordnih 130 prijava. 

Share