Home  //  Management  //  Manifestacije  //  HoReCa samit u Pragu 26. i 27. novembra

 

Samit pod nazivom Lideri u HoReCa industriji u Centralnoj i Istočnoj Evropi i državama Komonvelta, biće održan u Pragu 26. i 27. novembra, u organizaciji Međunarodnog biznis saveta. 

Ovaj događaj okupiće više od 150 stručnjaka, među kojima su proizvođači hrane i pića, poznati kuvari i šefovi nagrađeni Mišlenovim zvezdicama, kao i vlasnici hotela, restorana, kafića i predstavnici pekarske industrije. U sklopu samita biće održano nekoliko panel diskusija u vezi sa aktuelnim dešavanjima u branši, kao i brojne radionice i poslovni sastanci.

Ugostiteljstvo je sektor u kojem se promene stalno dešavaju, kako bi se ispratili trendovi i zakonodavni standardi, navode organizatori, dodajući da će ovo biti jedinstvena prilika za razmenu iskustva sa kolegama iz CEE i CIS regiona.

CafeBar network biće jedan od medijskih sponzora hoReCa samita u Pragu, a u sledećem broju časopisa čitajte detaljan izveštaj sa ove manifestacije.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...