Home  //  Management  //  Manifestacije  //  Beer fest 2013


Nastupom Zvonka Bogdana, Masima Savića, Ramba Amadeusa i bendova Belgrade Blues Factory, Bad Copy i Sunshine na Ušću je 14. avgusta počeo Belgrade Beer Fest i trajaće do 18. avgusta. Ove godine biće predstavljeno preko 50 pivskih brendova. Posetioci će premijerno moći da probaju nemačka premium piva Krombaher, Šoferhofer, DAB, Radeberger.

U okviru štanda House of Beer, biće predstavljeni brojni premium brendovi, među kojima će se prvi put na Beer festu pojaviti francuski premium brend Kronenburg 1664 i belgijski Grimbergen. Posetioci će moći da degustiraju i piva ruske kompanije Baltika i Tuzlansko pivo.

Na ovogodišnjem festivalu, Velika Britanija je prva država koja ima svoj specijalizovani štand The Great British Pub.

Belgrade Beer Fest ove godine bogatiji je za ponudu organske hrane. Na Organic Detox Baru posetioci će moći da probaju organske burgere, organsku kafu iz Kanade sa četiri ukusa i koktele za detoksikaciju. U ponudi su kokteli od ceđene breskve i jabuke u kombinaciji sa majčinom dušicom, kao i od lubenice, jabuke i cimeta.

U okviru muzičkog programa nastupiće brojni poznati muzičari i bendovi poput Atomskog skloništa, Kerbera, Riblje čorbe, Bajage i instruktora, Dece loših muzičara, Dubioze kolektiv i kultnog sastava Boney M.

U Tuborg Can Fun Zoni, od 21 sat muziku puštaju DJ Mouse J & DJ Lapac, a za ulazak u ovu zonu potrebnu je da posetioci donesu dve prazne limenke bilo kog piva iz asortimana Carlsberg Srbija.

Od 18 do 20.30 časova, na Happy Contest štandu, u okviru kapamnje Belgrade Beer Fest Happy Contest, u točenju piva će se takmičiti ekipe u kojima su Inspektor Blaža, redakcija portala Telegraf, Aleksandar Jovanović, Danilo Ikodinović i Istok Pavlović. Kapiteni ekipa će tokom dana na svojim profilima na društvenim mrežama objaviti u koju će humaniranu svrhu usmeriti sredstva prikupljena prodajom piva, ukoliko pobede na takmičenju. Ekipe će točiti premium piva iz asortimana Carlsberg Srbija po promotivnoj ceni: Guinness, Budweiser Budwardinger i Grimbergen.

Akcija Apatinske pivare, Kad pijem ne vozim, omogućiće posetiocima da iskuse koliko je opasna vožnja pod simuliranim dejstvom alkohola. Posetioci poligona na Beer Fest-u imaće zadatak da upravljaju automobilom na daljinski upravljač i pređu zadatu stazu sa specijalnim naočarima, koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola. 

Kompanija Sekopak će uspostaviti održivi sistem za upravljanje ambalažnim otpadom koji će se sastojati od oko 100 kanti, kapaciteta 120 litara, različitih boja, za prikupljanje aluminijumske, kartonske, staklene i plastične ambalaže, a koje će biti raspoređene na najprometnijim mestima i posebno označene. 

Ulazi na festival će biti otvoreni za publiku od 18 sati tokom svih pet dana. Program traje do dva sata iza ponoći u sredu, četvrtak i nedelju, i do četiri sata iza ponoći u petak i subotu.

Za 10 godina postojanja Beogradski beer fest je posetilo oko 5,5 miliona ljudi, održano je 450 besplatnih muzičkih nastupa i predstavljeno 90 brendova piva.

Share