Home  //  Management  //  Istražujemo

Akcija CaféBar network recommends traje do kraja godine, a početkom 2016. predstavićemo listu restorana koje morate da posetite i lično se uverite u njihov kvalitet.

 

Posebnu pažnju poklanjamo preporukama samih ugostitelja, jer ko bolje ume da prepozna i oceni slabosti i vrline lokala od onih koji se tim poslom bave. 

CaféBar network recommends akcija traje do kraja godine, a početkom 2016. predstavićemo listu ugostiteljskih objekata koje morate da posetite i lično se uverite u njihov kvalitet. 

Zato, doprinesite i vi da vaš omiljeni restoran bude priznat i ponese oznaku CaféBar network recommends!

 

Istraživali smo kako sajt Airbnb funkcioniše u svetu i u Srbiji i koliko njegovo poslovanje utiče na rad hotela i hostela

 

Časopis CaféBar network i ove godine obilaziće ugostiteljske objekte u Beogradu i najbolje od njih uvrstiti na godišnju listu preporučenih lokala.

Kriterijum nam je i dalje, neizostavno, kvalitet usluge i ponude, kao i održavanje standarda. Međutim, ne smemo da zanemarimo ni celokupan ambijent i sveukupnu atmosferu. Pokazalo se da neki ugostiteljski objekti poseduju sve elemente profesionalno postavljenog lokala, ali da i dalje nemaju dovoljno gostiju. Zato je naš zadatak da prepoznamo sve što je neophodno da bi jedan lokal postao mesto kom će se gosti vraćati, ali i koji će preporučiti drugima.

 

Svaki ugostitelj želi da u svakom trenutku zna u kakvom su mu stanju zalihe hrane, pića i ostalog što mu je potrebno za rad, šta i kada treba da se nabavi, kome i koliko da se plati...

I najvažnije, kolika je zarada po svakoj porudžbini

 

Kafa je jedan od najpopularnijih napitaka na svetu, roba kojom se posle nafte najviše trguje. Postoji i poštanska marka koja miriše na kafu, a u svakodnevnom ispijanju omiljenog crnog napitka uživala je i najstarija mačka na svetu

 

 

> Godinu dana smo istraživali

> 2000 ljudi smo anketirali 

> 600 lokala smo obišli

 

I rezultat je...

TOP 12 beogradskih restorana

 

Žene širom sveta poludele su za Kristijanom Grejom, glavim likom romana i filma Pedeset nijansi sive, a on... obožava kraft piva. U nastavku prvog romana, Grej naručuje lagan i oštar svetli Ale Adnams Explorer, pivo pivare Adnams iz Engleske, koje možete da probate i u Beogradu

 

Koliko poslovni softveri podižu profit ugostitelja. Suština posla svakog ugostitelja jeste da u svakom trenutku zna stanje zaliha, šta je potrebno nabaviti, kome šta platiti, kolika je zarada po svakom tanjiru ili ajnceru koji iz kuhinje ili od šanka krene prema stolu gosta... 

 

Zanimljiv status na Fejsbuku, dobra fotka na Instagramu ili duhovit tvit danas su najbolji vid reklame. Evo detaljnog uputstva kako da pomoću društvenih mreža povećate profit

 

Prenosimo The Guardian

Eksperimenti su pokazali da ljudi često ne razlikuju obično od vrhunskog vina, dok jedan američki proizvođač vina tvrdi da ni stručnjaci ne umeju baš uvek da ocene vino kako treba. Koja se nauka krije iz ukusa?

 

Kako ugostitelji ocenjuju poslovanje u prethodnoj godini i šta očekuju u narednoj