Home  //  Management  //  Istražujemo

Veliki izazov s kojim se ugostitelji susreću jeste nedostatak edukovanih kadrova.... 

Ja bih u ugostiteljske škole uveo bonton, koji bi učenici izučavali tokom sve tri godine školovanja. Konobari u školi nauče da nose, ali ne i da posluže, a pre svega ne umeju lepo da se ponašaju. Prilikom izbora konobara važno mi je samo da bude lepo vaspitan, da ima stav i da ume da hoda, sve ostalo može da se nauči – kaže Nikola Dimitrijević, vlasnik restorana Franš

 

Ugostitelji, proverite sve segmente svog poslovanja i zaslužite mesto među restoranima koji će biti preporučeni jer akcija CaféBar network recommends 2017 uveliko traje!

 

U Novom Sadu stupila je na snagu odluka grada da svi klubovi i lokali vikendom moraju biti zatvoreni u ponoć, a radnim danima i sat ranije. To je negativno uticalo na poslovanje ugostitelja jer su mnogi od njih sada primorani da ugase svoje poslove pošto ih ta odluka, kako kažu, tera u bankrot 

 

Ekipa CaféBar networka obišla je najpopularnija beogradska klaberska mesta na vodi i na licu mesta proverila kako izgleda provod na rekama

 

Aktuelno: kategorizacija restorana

Pre više od deceniju, nedovoljno poznavanje ugostiteljske grane prouzrokovalo je dosta problema na restoraterskoj sceni Srbije. Danas Udruženje ugostitelja Beograda i Hores predano rade na dobrovoljnoj kategorizaciji restorana vodeći se principom bolje sprečiti nego lečiti

 

Na mestu nekadašnje pivare Đorđa Vajferta i Ignjata Bajlonija, na parkingu u Cetinjskoj 15, smešten je čitav niz klubova. Kilometarski redovi za ulazak u klubove i ogromna cirkulacija ljudi po kvartu obećavaju dobru zabavu. Konkurencija je zdrava, a među ugostiteljima vlada prava komšijska atmosfera 

 

Beograd ima odlične restorane i vrsne domaćine, a dobar glas daleko se čuje, zar ne? Svesni odgovornosti koje priznanje CaféBar network recommends nosi, tokom cele godine vredno smo obilazili ugostiteljske objekte u Beogradu. 

Iako se čine kao veliko zadovoljstvo, te posete dobro su osmišljene i predstavljale su za nas ozbiljan radni zadatak. Nije nam bilo dovoljno to što znamo da neki lokali dugo i dobro rade, već smo morali i lično da se uverimo u njihov kvalitet. 

Neki lokali sami su se izdvojili i nametnuli jer imaju standardno dobru ponudu i uslugu, autentičnu priču i ostavljaju odličan utisak na goste, neki su, opet, odmah nakon otvaranja stekli kultni status. Želja nam je da najbolji ugostitelji dobiju i javno priznanje i da osete da je sav njihov trud prepoznala i stručna javnost.

A kako su priznanja dočekali vlasnici ovih restorana možete videti ovde: http://bit.ly/1M47U1a

 

Vlastimir Puhalo i Filip Ćirić, zajedno sa Antoniom Pasarelom, stalnim gostom restorana Na ćošku, u kom su radili, pre pet godina otvorili su Homu, fine dining restoran. Danas, nakon pola decenije uspešnog poslovanja i nesmanjenog entuzijazma, Homa je mesto u koje se gosti redovno vraćaju, mesto na kom se pomeraju granice moderne gastronomije i u kome su jela kompleksna i slasna, mesto koje se nalazi na listi top 12 preporučenih restorana časopisa CaféBar network 

 

 

Kakvu godinu očekuju ugostitelji

 

Ekipa CafeBar networka istražuje GDE ZA NOVU 2016 !

Pratite nas, jer ćemo vas svakodnevno obaveštavati o ponudama ugostiteljskih objekata u našem glavnom gradu! 

Živeli! :)

 

Akcija CaféBar network recommends traje do kraja godine, a početkom 2016. predstavićemo listu restorana koje morate da posetite i lično se uverite u njihov kvalitet.

 

Posebnu pažnju poklanjamo preporukama samih ugostitelja, jer ko bolje ume da prepozna i oceni slabosti i vrline lokala od onih koji se tim poslom bave. 

CaféBar network recommends akcija traje do kraja godine, a početkom 2016. predstavićemo listu ugostiteljskih objekata koje morate da posetite i lično se uverite u njihov kvalitet. 

Zato, doprinesite i vi da vaš omiljeni restoran bude priznat i ponese oznaku CaféBar network recommends!