Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Iguana
3.0769230769231 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.08 (13 Votes)

IguanaJedan od omiljenih restorana Beograđana Iguana ponovo je promenio svoju lokaciju. Od restorana Iguana na ćošku, ostao je restoran Na ćošku, a Iguana je izmeštena u prijatan prostor u Beton hali, ranije poznat kao Superspace. Nov prijatan i elegantan prostor prostraniji je nego prethodni u kojima je bila smeštena Iguana (sada ima 120 mesta i 168 u bašti), blizu je centra grada i ima prelep pogled na reku. Iguana nije menjala koncept, meni je i dalje relativno uzak ali autentičan, sa probranim jelima, ali malo osvežen i prilagođen sezoni, sa većim naglaskom na japanskoj kuhinji. Grilovana tuna sa salsom od avokada i paradajza i biftek sa smokvama i vasabijem samo su neki od specijaliteta. Vinska karta je proširena, a vina se mogu poručiti i na čašu. 

Adresa:  / Tel: 

 

  


 Restoran Iguana - INFO


tip lokala: Restoran

radno vreme: 10–2 (kuhinja do 00), nedeljom do 00 (kuhinja do 22)

telefon: 011/328-37-49

mobilni: 0

adresa: Karađorđeva 2–4

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...