Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Pulcinella
0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

PulcinellaNa mestu nekadašnjeg kafića Džejms Bond 007 kod Taša, otvorena je picerija koja je dobila ime po uzoru na poznati lanac istoimenih picerija u Italiji. Nekadašnji prostor radio je Vlada Gugl, a sada je lokal proširen i prostire se na dva nivoa. Na donjem nivou dominira veliki šank i pica peć na drva koji su lepo uklopljeni u prostor. U ponudi su sendviči, paste, salate, širok izbor pica i kolači. Specijalitet kuće su Pulcinella pizza i crni špageti s dimljenim lososom, a omiljeni kolač posetilaca je tiramisu. Doručak u piceriji traje od 10 do 13, a kuhinja je otvorena do 22 sata.

 

  


 Restoran Pulcinella - INFO


tip lokala: Restoran

radno vreme: 8.00—23.30

telefon: 011/32-49-128 

mobilni: 

adresa: Ilije Garašanina 23

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: sendviči, paste, salate, širok izbor pica i kolači, Pulcinella pizza i crni špageti s dimljenim lososom...



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...