Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Temperament
2.4166666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.42 (6 Votes)

Temperament je novi restoran u Beton hali, pored Save. Otvoren je s misijom da posetiocima prenese ljubav prema Beogradu, nacionalnoj hrani i muzici, kao i da svako od njih pronađe kutak mira i uživanja u opuštajućem ambijentu čiji je dizajn delo arhitekte Aleksandra Vidića. Iz restorana se pruža lep pogled na reku, a gosti mogu da slušaju živu muziku svake večeri od 22 sata do kasno u noć.

Kreatori nacionalnog menija su majstori svog zanata Jovica Jovićević i Bojan Lacmanović. U ponudi je više od 100 etiketa najkvalitetnijih stranih i domaćih vina koja se mogu poručiti na čašu. Na raspolaganju su i najraznovrsnije domaće rakije, kao i širok asortiman ceđenih sokova, piva i koktela.

Parola restorana je: „Oživite s nama sva svoja čula i probudite temperamentnost!”

 


Temperament


tip lokala: Restoran nacionalne kuhinje 

radno vreme: 10–2

telefon: 

mobilni: 060/313-17-97

adresa: Karađorđeva 2–4

grad: Beograd

sajt: 

Ima izdvojen deo za nepušače.


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...