Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Little Italy
2.2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.20 (5 Votes)

Little Italy je restorančić na Adi Ciganliji, kod veštačke stene. To je jedini lokal na Adi koji ima pica peć na drva. U njemu se sva jela pripremaju od autentično italijanskih namirnica, a restoran je i nastao iz ljubavi vlasnika Žane Gočanin i Gorana Virijevića Arsića prema Italiji. Uređen je tako da se sve dešava na verandi, baš kao u „maloj Italiji”. Akcenat je na različitim vrstama pice, od Margarite do San Marca, a gosti mogu i da biraju sastojke za picu. U ponudi je i pasta dana napravljena od svežih sezonskih sastojaka, a na meniju se posebno izdvaja ligurski tanjir, koji čine krompir, boranija i hobotnica pripremljeni na pari. Lokal je pet friendly. 


Little Italy - INFO


tip lokala: poslastičarnica

radno vreme: 10–20, sub. i ned. 10–1

telefon: 

mobilni: 063/625-41-45

adresa: Ada Ciganlija (lokal 8 kod veštačke stene)

grad: Beograd

sajt:

Nema izdvojen deo za nepušače.


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...