Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Šuma
3.7142857142857 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.71 (7 Votes)

U Šumi se prodaju ručno pravljeni kolači, pecivo i sokovi od lokalnih proizvoda i divljeg voća. Poslastičarnica se nalazi na mestu nekadašnje čuvene Republike, pa posle i Dobrice bistroa, gotovo na samom ulazu u Skadarliju. Otvorile su ga dve arhitektkinje Sofija Milovanović i Danijela Savkić, koje su i bile zadužene za uređenje. Kolači se služe u ručno rađenim keramičkim posudama i tanjirima, i zasada su, kažu vlasnice, najtraženije takozvane bubice s divljim voćem i voće pečeno u konjaku. Te dve šarmantne devojke za svoje proizvode uzimaju voće i biljke koje slobodno rastu u prirodi poput matičnjaka, borovnica, drenjina, zove, a u poslastice stavljaju minimalnu količinu šećera. U Šumi se pravi i domaći sok od aronije i od zove, a od alkoholnih pića tu su pažljivo birana kraft piva. 


Šuma - INFO


tip lokala: poslastičarnica

radno vreme: 10-22

telefon: 

mobilni: 064/575-01-49, 064/33-666-88

adresa: Simina 22a

grad: Beograd

sajt:

Nema izdvojen deo za nepušače.


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...