Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Vila Davidović
4.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.33 (3 Votes)

Nadomak nacionalnog parka na Fruškoj gori otvorena je vila Davidović. Smeštena je na prostranom imanju na kome se nalazi i izvor mineralne vode Topola. Električnom energijom se snabdevaju uz pomoć solarnih panela, a zbog svega toga, kako kažu, razvijaju koncept Eko turizma. Za sada, gosti ovde mogu da dođu na jedan dan, a u planu je i izgradnja smeštaja maksimalnog kapaciteta za 12 osoba. Vila radi u sezoni, od aprila do oktobra, vikendom od 13 do 16 časova gostima nudi ručak na bazi švedskog stola. U ponudi su različiti sremski specijaliteti pripremljeni od namirnica proizvedenih u lokalnim poljoprivrednim gazdinstvima. 

 


Vila Davidović - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 

telefon: 

mobilni: 063/849 36 51

adresa: Put prema Topoli 161A

grad: Manđelos

sajt: www.vila-davidovic.in.rs

Ima izdvojen deo za nepušače


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...