Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Jevtić - restoran i apartmani
0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Porodica Jevtić još pre šesnaest godina na Slaviji u Beogradu otvorila je restoran-ćevabdžinicu u kojoj prodaje autentične sarajevske ćevape. Vlasnik Aco Jevtić je u samoj Baščaršiji, kako kaže, naučio sve tajne pripreme ćevapa. U njegovim ćevapima nema aditiva, već su napravljeni isključivo od mesa, čistog  junećeg i telećeg. Ćevapi se i služe baš kao u Sarajevu, u lepinji s lukom, na plehanim tanjirima i samo s viljuškom, jer se, kaže Aco, ćevap nikad ne jede nožem. Specijalitet kuće je sudžukica, a u ponudi su i brizle, teleća džigerica, teleći ražnjići, teleći bubrezi... Iznad ćevabdžinice se odskora nalaze apartmani Jevtić. Gostima su na raspolaganju tri luksuzna apart­mana kategorisana sa četiri zvezdice. Gostima je na raspolaganju i parking uz doplatu.  


Jevtić - restoran i apartmani - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 8–22, sub. i ned. 13–22

telefon: 

mobilni: 065/300-88-90, 065/300-88-99

adresa: Deligradska 15

grad: Beograd

sajt: www.apartmanislavija.com

Nema izdvojen deo za nepušače


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...