Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Steak & Pizza Dimitrije
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (3 Votes)

Steak & Pizza Dimitrije nalazi se na Vračaru i svojim gostima, kao što i sam naziv kaže, nudi stekove i pice. U ponudi su i mesa koja su odležala od sedam do 40 dana pre nego što su izašla pred gosta. Iako je lokal mali, kuhinja je opremljena po visokim standardima. Meso se peče u pećnici Mibrasa, dok pica izlazi iz peći na drva. Osim mesa iz Srbije, u ponudi su i mesa iz Australije, Škotske, Velsa, Irske i Španije, 20 vrsta pica, jagnjeći pikljevi, svinjska rebarca, 100 odsto juneći burgeri... Kod Dimitrija se služi i doručak. Vinska karta broji 50 etiketa i sva vina služe se na čašu. Lokal ima 39 sedećih mesta na galeriji, među kojima i neka rezervisana za nepušače,  dok se otvorena kuhinja i bar nalaze u donjem nivou. 

 

 


Steak & Pizza Dimitrije  - INFO


tip lokala: 

radno vreme: pon. i sub. 8–23, ned. 9–22

telefon: 011/383-01-63

mobilni: 

adresa: Mileševska 45

grad: Beograd

sajt: www.restorandimitrije.rs

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...