Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Pizza bar Vračar
3.35 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.35 (10 Votes)

U novoj, poslovnoj zgradi na Vračaru otvoren je drugi po redu Pizza Bar. Enterijerom prati priču istoimenog lokala na Novom Beogradu. Restoran je urađen po svetskim standardima, i baštom koja ima pogled na Hram Svetog Save. Ponuda hrane i pića se blago razlikuje, s obzirom na to da se na Vračaru koristi Josper peć i samim tim veći je izbor mesa. Upravo je startovao novi prolećni meni, na kome su pice i home-made paste, sendviči, salate i potaži, a za ljubitelje mesa tu je Meat street. U ponudi su burgeri s domaćim čipsom, ramsteci, grilovana rebarca... Najtraženije jelo je Black pizza. Sipino mastilo je sastojak koji njeno testo čini crnim, a recept je potekao iz Južne Koreje. Gosti mogu da biraju i između takozvanog Chicago ili Italian testa. U Pizza Baru nema rezervacija.


Pizza bar Vračar - INFO


tip lokala:  restoran

radno vreme: 8–24 (dostava radi od 11 do 23) 

telefon: 011/404-1-555

mobilni: 

adresa: Mutapova 5–7 

grad: Beograd

sajt: www.pizzabar.rs

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...