Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Elite kafanica
3.4375 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.44 (8 Votes)

Elite kafanicaNebojša Veličković i Dejan Živanović, koji već devet godina uspešno vode svoju piceriju Elite u Kladovu, odlučili su da otvore i restoran sa specijalitetima nacionalne kuhinje. Krajem oktobra otvorena je Elite kafanica. Vlasnici su želeli da u piceriji jelovnik ostane baziran samo na italijanskim jelima, a da u novom restoranu služe samo nacionalne specijalitete. Uz standardnu ponudu hrane u kojoj se izdvajaju specijaliteti od rečne ribe, bifteci i jela sa roštilja, gosti Elite kafanice mogu da uživaju i u probranim domaćim i stranim vinima. Restoran se prostire na tri nivoa i u njemu ima mesta za 115 gostiju, a u enterijeru preovlađuju prirodni materijali, cigla, drvo, koža, i mnoštvo starih, autentičnih detalja.




 Restoran Elite kafanica - INFO


tip lokala: Restoran

radno vreme: 10–00

telefon: 019/800-900

mobilni: 

adresa: Nikole Jankovića 1

grad: Kladovo

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...