Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Tommy
3.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.33 (3 Votes)

TommyNa autoputu kod Šimanovaca, na samoj naplatnoj rampi kod velikog modernog parkinga za kamione, otvoren je novi restoran nacionalne kuhinje. Osim prolaznicima i hedonistima, namenjen je i poslovodstvu velikog broja firmi koje se nalaze u okolini. Njima je na raspolaganju VIP sala s kaminom na galeriji restorana. Poseban status i deo sale imaju vozači kamiona, kojima je u cenu parkinga uključen i obrok u restoranu. 

Enterijer potpisuje arhitekta Ivica Nikolić. 

Meni zasnovan na nacionalnoj kuhinji delo je poznatog kuvara Đorđa Kostića i njegovog tima, čiji je deo i šef kuhinje Mile Savić. Akcenat se, osim na dobru hranu, stavlja i na moderno serviranje, a u restoranu su ponosni na komadno meso s ražnja, pogotovu na kolenice i vrat. Postoje i dnevne ponude, čiji su deo neretko i jela internacionalnih kuhinja. 

Dositejeva bb, Šimanovci

022/2155-383 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...