Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Kabezza
3.5384615384615 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.54 (13 Votes)

U ulici Svetozara Markovića u Beogradu otvorena je Kabezza. Za enterijer je bila zadužena arhitekta Milica Nešić, dok dizajn i logo Kabezze potpisuje Nemanja Belja iz Bein Design studija. Prostor je uređen u kombinaciji drveta, betona i čelika. Na zidovima se na svaka dva meseca smenjuju umetničke postavke domaćih i stranih autora, dok se na policama simbolično zbog naziva lokala nalaze boce za sodu. (Kabeza je piće koje predstavlja mešavinu soda vode i domaćeg sirupa od voća). Meni je dosta sveden i na njemu su pita od junetine sa sladoledom od senfa, dimljena pačetina poslužena na kesten pireu, karpaćo od cvekle sa pireom od jabuke i grilovanim kozjim sirom. U ponudi su i gluten free i veganska jela. Vinska karta, takođe je, svedena i bazirana na domaćim proizvođačima, poput vina vinarije Matalj. Vlasnici Kabezze su Miloš Dogić i Bojana Rokvić, ujedno i glavna kuvarica.  


Kabezza - INFO


tip lokala: restoran 

radno vreme: 

mobilni: 069/kabezza

adresa: Svetozara Markovića 24

grad: Beograd 

tip usluge, kuhinja: 


 

 

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...