Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Piatakia
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (4 Votes)

Piatakia Grčku muzičku tavernu otvorili su Vladana i Spiros Dimitriju, bračni par koji se godinama bavi konsaltingom za restorane, sa svojim partnerom Jorgosom Papanikolauom. To je njihov prvi samostalni ugostiteljski poduhvat u Srbiji. Ime restorana na grčkom znači tanjirić, a mnoštvom njih ukrašeni su zidovi lokala. Ideja je da to ne bude samo grčki restoran već i sklonište od gradske vreve u kome vladaju grčki stil i filozofija života, grčke boje, mirisi, ukusi, zvuci. Mnogobrojne specijalitete grčke kuhinje s kvalitetnim originalnim sastojcima priprema svetski nagrađen grčki šef kuhinje. Dobru hranu prati vesela i brza usluga domaćinskog tipa. Doživljaj upotpunjavaju zvuci grčke muzike koju svake večeri i nedeljom uz ručak uživo izvode grčki muzičari.

 

Novogradska 10 , Zemun

065/269-6996

www.tapiatakia.com

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...