Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Piknik
3.4166666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.42 (12 Votes)

bar-restoran Piknik

Na Ribarskom ostrvu u Novom Sadu otvoren je bar-restoran Piknik. U ovom velikom prostoru koji je vizuelno i fizički podeljen na više celina mesta ima za oko 350 osoba. U ovom restoranu ima deo sa dečjim ljuljaškama, ležaljkama, profi binom za žive svirke, nekoliko restoranskih delova, bar...

U ponudi su jela različitih kuhinja zastupljenih u Vojvodini. Od specijaliteta izdvajaju se Nevestin žipon, Arambaška gozba, Namiguša... Bogata je i ponuda specijaliteta od rečne ribe, koja stiže direktno od dunavskih alasa.

U ponudi vina izdvajaju se etikete domaćih podruma jer je ideja da se promovišu domaća vina i vinarstvo.

Osim u klasičnoj ali bogatoj ponudi bara, gosti mogu da uživaju i u šejkovima, smutijima, koktelima, različitim vrstama kafe.

 


 Restoran Piknik - INFO


tip lokala: Restoran

radno vreme:

telefon: 011/ 260 6056

mobilni: 065/ 2467 200

adresa: Ribarsko ostrvo

grad: Novi Sad

tip usluge, kuhinja: vojvođanska jela: Nevestin žipon, Arambaška gozba, Namiguša...



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...