Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Smokvica Ada
2.9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.90 (15 Votes)

Smokvica Ada

Smokvica AdaPeta Smokvica otvorena je na Adi Ciganliji. Ambijent je morski, s pogledom na jezero i prostranom baštom s ležaljkama na samoj plaži. Koncept je isti kao i u svim Smokvicama u gradu, osim kuhinje, koja se malo razlikuje, pa je tako zastupljena i tradicionalna, internacionalna i orijentalna kuhinja s primesama meksičke i izraelske. Posebno se izdvajaju mini-enčilade, humus tanjir s biftekom, libanska piletina i grilovani biftek sa BBQ sosom. Za Smokvicu na Adi zadužen je menadžer Filip Janjušević. Porodični ljudi i omladina su najčešći gosti, kao i svi oni koji redovno dolaze u preostale četiri Smokvice. 

 

 

 

 

 

 

 

www.smokvica.rs

 

 


 Restoran Smokvica Ada - INFO


tip lokala: Restoran

radno vreme:

telefon: 

mobilni: 069/44-64-031

adresa: Makiška strana, lokal 11, Ada Ciganlija

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: tradicionalna, internacionalna i orijentalna kuhinja s primesama meksičke i izraelske...



 

Share

Komentari  

 
-2 #1 Saška 06-02-2015 19:14
Rijeka Sava?!!!!????
Citat
 

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...