Home  //  Lokali  //  Restorani  //  Forty Two
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (10 Votes)

Forty TwoNa Zvezdari, master bankarstva Jasmina Stanković, otvorila je restoran Forty Two. Prostor je uređen minimalistički, a za dizajn se pobrinuo Branimir Lukić, arhitekta koji je osmislio enterijer restorana Ambar u Vašingtonu. U ponudi se nalaze razne vrste pice, a kako kažu u ovom lokalu, biće i pica prema receptu iz perioda prvog veka nove ere. Osim italijanske hrane, na meniju se nalaze i stekovi i mesne salate, kao i laganiji obroci namenjeni za doručak. Isključivo se toči pšenično pivo, a uz kafu ili čaj obavezno je domaće pecivo sa utisnutim brojem 42. 

 

 


 Restoran Forty Two - INFO


tip lokala: Restoran

radno vreme:

telefon: 

mobilni: 064/0-666-036

adresa: Dimitrija Tucovića 42

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja:  italijanske hranA, stekovi i mesne salate, kao i laganiji obroci namenjeni za doručak...



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...