Home  //  Lokali  //  Predstavljamo  //  Tri boje, tri sveta, Tricolore

Gastronomsko putovanje Italijom u restoranu Tricolore počinje baš onako kako to rade Italijani – ispijanjem espresa uz kantučini, domaći kolačić koji se u Italiji služi uz kafu. Ponos restorana su, kaže Bjanka, domaće paste i testenine koje se ručno pripremaju svakog dana, a gostima su omiljeni stekovi pripremljeni od posebnog mesa, odležalog od 30 do 40 dana u komorama na posebnoj temperaturi i vlažnosti. 

 – Meso je tako sočnije, mekše i ukusnije. Naš kuvarski tim bio je u Istanbulu na obuci za pripremu stekova u najpoznatijem svetskom steak houseu Nusret – započinje priču o restoranu Bjanka Jusufović, PR menadžerka. 

– Gotovo sve namirnice uvozimo iz Italije, osim voća i povrća koje kupujemo ovde. Sva naša jela pripremaju se po originalnim italijanskim recepturama, dok se grdoba priprema prema recepturi mojih roditelja. I tiramisu po receptu moje mame osvojio je srca gostiju – kaže Bjanka. 

Iako se sasvim slučajno zadesila u ugostiteljstvu, mlada Bjanka veoma ga je zavolela. Mada ima dosta negativnih strana u tom poslu, kako sama kaže, uvek se trudi da prvo sagleda dobre stvari. 

– Dugo sam živela u inostranstvu, a u vreme kada sam završavala školu i pomišljala da se vratim u Beograd, moj tata je kupio ovu kuću i u njoj otvorio restoran. Želela sam da se oprobam u porodičnom biznisu i mislim da mi zasada dobro ide. Svi smo maksimalno bili uključeni i kada smo otvarali restoran i sada kada radimo već dve godine. Mlađi brat Andrija osmislio je logo restorana u toku igre na tabletu, mama se dosta brinula o jelovniku, a tata o svakom detalju u enterijeru i svemu ostalom – kaže Bjanka. 

– Ja sam zadužena za socijalne mreže, promociju i komunikaciju s gostima, a veoma često i za sve ostalo što se događa u restoranu. S druge strane, ne smem mnogo ni da se žalim budući da u svakom trenutku imam svog ličnog kuvara, našeg šefa Dušana Škera, koji mi sprema šta god poželim. U poslednje vreme govorim mu: „Samo zdravo neka bude, samo zdravo!” On brine o mojoj liniji – kroz smeh priča Bjanka. 

U restoranu Tricolore zaposlene su 34 osobe: deset konobara, tri šankera, tri čistačice, dve hostese, tri pica majstora i radnici u kuhinji i administraciji. 

– Uglavnom su svi tu od početka rada restorana. Niko nikada nije dobio otkaz ako je napravio grešku, jer ko radi taj i greši. To se uglavnom dešavalo zbog sitnih nesuglasica u poslovanju – objašnjava Bjanka.

Dobri gosti u restoranu Tricolore odmah se prepoznaju, tvrdi Bjanka, dok je kritika od vernih gostiju i te kako dobrodošla. 

– Volim kada mi gosti kažu ako im se nešto ne dopada, jer tako možemo da menjamo stvari i budemo bolji. Mislim i da je čašćavanje veoma važno, naročito u početku, da bi se gosti vratili. Svako voli da ga časte. Mi stalnim gostima poklanjamo sitnice poput kožnog držača za vizitkarte – kaže Bjanka Jusufović, PR menadžerka restorana Tricolore.  


Problemi s kojima se suočavaju ugostitelji iz Zemuna

– U Beograd ne dolaze visokoplatežni turisti, te ni kod nas nema visokoplatežnih gostiju iz inostranstva. Čekamo Kineze. Oni su dobri potrošači. Ko od ugostitelja pridobije njih, sebi će u restoranu doneti još jedan obrok. Kinezi ručavaju u podne, a Srbi oko tri. Osim toga, Turistička organizacija Beograda turiste nikada ne dovodi u Zemun, već isključivo u Skadarliju i Beton halu, gde retko i sednu jer nema mesta, samim tim i ne potroše pare u Beogradu – priča Bjanka o problemima s kojima se suočava u poslovanju. 

– Na Zemunskom keju fali još jedan parking. Ljudi nemaju gde da se parkiraju, zato se retko i vraćaju u restorane. Osim toga, na potezu od Šarana do Radeckog nema nijedne kante za đubre, kao ni ulične svetiljke. Ovom prilikom pozivam Grad Beograd i Opštinu Zemun da okupe sve ugostitelje na sastanku na kome ćemo mi ugostitelji njima, gradskim vlastima, izneti probleme s kojima se svakodnevno suočavamo. 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži