Home  //  Lokali  //  Predstavljamo  //  MV sistem

Firma se smestila na Autokomandi, preko puta Zvezdinog stadiona, a magacin u njenom vlasništvu na Tošinom bunaru u Beogradu. Vlasnici  su Žarko Matović i Gradimir Vukašinović, koji su kompaniju nazvali po početnim slovima svojih prezimena – MV, a o tome kako funkcioniše jedna distributerska kuća u Srbiji i s kojim se problemima najčešće susreću razgovarali smo sa šarmantnim brend menadžerima Nemanjom Duvnjakom i Zoranom Markovićem.

 

– Vlasnici su nam na odmoru, mi smo nadležni za sve što treba u njihovom odsustvu – kroz smeh kaže Zoran, dok Nemanja uzima stvar u svoje ruke i uozbiljava razgovor. 

– Šalu na stranu, ali zaista funkcionišemo kao porodica. Takvi su nam i odnosi, pravi porodični. Nema hijerarhije, već svi radimo sve. Da bi jedna kompanija poslovala uspešno, zaposleni moraju da budu motivisani, a mi to jesmo. Važno je da ljudi osete firmu kao svoju i da rado dolaze na posao – objašnjava Nemanja i dodaje da kada je frka na poslu, a stepen stresa veoma visok, najbolje rešenje bude fizička aktivnost.

 

– Kada „poludimo”, odemo na sprat i vežbamo u našoj teretani. Doduše, nije baš da smo redovni, već čekamo da stres na poslu pređe granicu normale, pa tek onda satima udaramo u džak. 

U MV sistemu u Beogradu zaposleno je 25 ljudi, a kompanija ima svoje predstavnike i u Nišu, Užicu i Novom Sadu. Odskora, tom iskusnom timu pridružio se i HoReCa specijalista koji je, između ostalog, zadužen i za to da CaféBar network do ciljne grupe stiže gotovo pa direktno iz štamparije. 

– Osnovni zadatak našeg šarmantnog HoReCa specijaliste jeste kontrola distributera, a osim toga, on je i zadužen da časopis ugostiteljima stiže na vreme – kaže Zoran Marković. 

Kompanija je ostvarila saradnju s gotovo svim velikim trgovinskim lancima u našoj zemlji, a uspešno posluje i s razgranatom mrežom poddistributera na celoj teritoriji Srbije. 

– U našem portfoliju ekskluzivnih brendova su Milford, Prokupac, Mestemacher, Vino Hepok... Za ugostiteljski sektor više je zadužena Gold distribucija, koja je upravo i nastala iz MV sistema, tako da mi i ne komuniciramo direktno s ugostiteljima – kaže Nemanja Duvnjak. CBN


OBEZBEDITE SVOJ PRIMERAK NA VREME

Budite uvek u toku s najnovijim vestima iz sveta ugostiteljstva i hotelijerstva u Srbiji i regionu. Naša preporuka za to je da na vreme obezbedite primerak specijalizovanog magazina CaféBar network i tako pratite najnovija zbivanja na domaćoj i svetskoj ugostiteljskoj sceni. Možete da se pretplatite na šest brojeva časopisa po ceni od 970 dinara, a ukoliko vam to ne odgovara, jednostavno sačekajte distributera koji vam dostavlja robu jer će vam doneti i vaš omiljeni magazin. 

– Kada stigne CaféBar network, prvo ga mi detaljno pročitamo, pa onda prosledimo dalje u distribuciju. Da ga nema, ne bismo znali u koji lokal da odemo – kroz smeh kaže Nemanja. 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži