Home  //  Lokali  //  Predstavljamo  //  Restoran 27, Beograd

Imperativ da se u svakom trenutku svakom gostu izađe u susret kad je reč o izboru jela, odgovarajućeg vina i vrhunskog servisa, podrazumeva i veliku odgovornost za održavanje kvaliteta, obezbeđivanje svega što je neophodno za nesmetan rad restorana, izmirenje obaveza prema državi i dobavljačima...

Za vlasnike beogradskog Restorana 27 to je pitanje poslovnog koncepta

Kao poslovan čovek Erol Kasami često je imao priliku, a i voleo je da se nađe u različitim ugostiteljskim objektima što u Srbiji što u svetu. Imao je mogućnost da gleda i poredi uslugu, dobre i loše primere ugostiteljstva, sve do najsitnijih detalja. Iako se nikada pre nije bavio ugostiteljstvom, Kasami je odlučio da u Beogradu otvori restoran u čiju bi ponudu utkao sva pozitivna iskustva koja je stekao tokom poslovnih susreta.

– Imao sam utisak da u Beogradu nema dovoljno restorana u kojima se pruža usluga kakvu traži poslovni svet, ali i gosti koji žele vrhunsko iskustvo. Želeo sam da otvorim restoran u kome ću gostima ponuditi ono što ja volim da dobijem kada odem u neki lokal – vrhunska jela, odlična vina, vrhunsku uslugu, prijatnu atmosferu, ugodan ambijent, probranu i nenametljivu muziku, baštu – priča Erol Kasami za CaféBar network.

Tako je u mirnoj ulici na beogradskom Senjaku pre pet godina otvoren Restoran 27.

Iako je u posao krenuo ortački, Kasami ga je u međuvremenu pretvorio u porodičan biznis koji danas zajedno s njim vodi i njegova supruga. Upravo ta porodična nota u vođenju posla preneta je i na model odnosa unutar tima koji radi u lokalu. Jer, kako kaže Erol Kasami, najvažnije je da restoran ima dobro odabranu i ukomponovanu ekipu, koja ima isti cilj, a to je dobro uslužen i zadovoljan gost. Tim principom Kasami se rukovodio i kada je formirao ekipu koja danas radi u restoranu, ali i prilikom formiranja ponude hrane, pića i svega ostalog što predstavlja uživanje za povremene i stalne goste. 

– Odlučili smo da imamo tri vrste jela na meniju, internacionalna, domaća i morske specijalitete. To, naravno, zahteva kuvare koji sve to znaju da pripreme na vrhunski način i koji žele tako da rade. Znate, ima vrhunskih šefova koji žele da rade samo jela iz određene kuhinje ili nekog dela sveta. Ali kada vam gost potraži nešto što je ovdašnje i što treba da pripremite na tradicionalan način, onda može da nastane problem, jer ako ne dobije to što traži, teško je da će imati pohvale za uslugu u vašem objektu. Važno je da šefovi kuhinja budu kompletni, jer ne želimo da ograničavamo goste određenim vrstama jela – objašnjava Kasami.

Ekipa

Jedna od najvažnijih stvari za uspeh ugostiteljskog objekta, prema Kasamijevom mišljenju, jeste stvaranje pozitivne atmosfere unutar odabrane i dobro ukomponovane ekipe. 

– Njih to zadržava da se dobro slažu i da shvate kako mogu zajedno da rade. Ekipa je važna jer ima zajednički duh i vrednosti koje svi članovi dele. Oni koji se ne uklapaju štrče bilo da su bolji od ekipe bilo da su lošiji. Za članove ekipe važno je da budu školovani i iskusni, pa zato najčešće tražim one koji imaju iskustvo sa svetskih brodova. Oni znaju kako da pristupe gostu, znaju jezike, a sistem koji su tamo naučili odmah mogu da prenesu na drugo mesto na kome rade – objašnjava Kasami.

Za vlasnika Restorana 27 to je posebno važno jer su njegovi gosti često stranci, predstavnici diplomatskog kora, domaći i strani poslovni ljudi, predstavnici javnog života...

– Gost treba da ima mogućnost da poruči šta hoće. Pristalica sam manjeg broja jela na jelovniku, ali to ne znači, što se najčešće i dešava, posebno kod stalnih gostiju, da se naručuje po želji, a ne po izboru iz jelovnika. Da bismo kuvarima dali slobodu da se izraze i pokažu koliko i šta mogu, uveli smo poseban koncept predjela i dnevni meni – objašnjava Kasami.

Naime, svakom gostu ponudi se 27 različitih vrsta predjela, serviranih u posebne porcelanske porcije. Kuvaru je tako data mogućnost da se izrazi kroz predjelo, a izašlo se u susret želji svakog gosta. Imperativ da se u svakom trenutku svakom gostu izađe u susret kad je reč o izboru jela, odgovarajućeg vina i vrhunskog servisa podrazumeva i veliku odgovornost za održavanje kvaliteta, obezbeđivanje svega što je neophodno za nesmetan rad restorana, izmirenje obaveza prema državi i dobavljačima...

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži