Home  //  Lokali  //  Predstavljamo  //  NT Bolero

 

Distributersku kuću NT Bolero osnovali su pre dvanaest godina Bojan Janjić i Nenad Matović sa idejom da obavljaju distribuciju i prodaju ekskluzivnih pića u Čačku i okolini. Firma je promenila nekoliko sedišta, a 2009. godine izgradila je sopstvenu halu u Ljubiću. Delatnost NT Bolera s vremenom se širila, a uporedo s tim javila se i potreba za otvaranjem većeg broja maloprodajnih objekata i distributivnih centara.

– Prvo smo formirali širok asortiman alkoholnih i bezalkoholnih pića, i široku distributivnu mrežu, pa smo se okrenuli uvozu da bismo obogatili ponudu kvalitetnim i za naše tržište novim proizvodima – kaže Nenad Matović, suvlasnik NT Bolera. 

NT Bolero ima 35 maloprodajnih objekata u Srbiji, osam distributivnih centara i javno carinsko skladištenje u okviru centralnog magacina u Čačku. U portfoliju kompanije su brendovi Ballantines finest, Chivas regal, Johnie Walker, Jack Daniels, Moet, Dom Perignon i drugi. Od 2014. godine NT Bolero je generalni distributer Vinarije Tikveš za teritoriju Srbije, a sarađuje i sa Tymbark Maspex, firmom iz Rumunije koja proizvodi sokove Tedi za decu i mlade. 

– Saradnja s Tikvešom veoma je značajna za nas. Pre svega, učvrstila je našu poziciju kvalitetnog distributera koji ima mogućnost da servisira veliki broj objekata na čitavoj teritoriji Srbije, dok je Vinarija Tikveš, s druge strane, dobila partnera koji je svestan kvaliteta proizvoda i spreman da na najbolji način odgovori zahtevima tržišta. Stalnim širenjem asortimana i distributivne mreže idemo ka ostvarenju svoje vizije, a to je formiranje razgranate mreže kupaca i što efikasnije distribucije. U ovom trenutku, NT Bolero ima oko 1.900 aktivnih kupaca u veleprodaji, a po otvaranju novih distributivnih centara njihov broj konstantno se povećava – objašnjava Nenad Matović i dodaje da je širenje tržišta nametnulo potrebu za uvećanjem broja menadžera prodaje i njihovom konstantnom obukom.

– Oni svakodnevno obilaze tržište po unapred određenim rutama, što znači da su u svakodnevnom kontaktu s kupcima. Rut-karta komercijalista i slanja robe je poznata i ustaljena, ali se i usklađuje s kretanjima na tržištu. Uz robu, naši kupci dobijaju i CaféBar network!

 

Iz Makedonije uvoze Pelisterku, jedinu prirodno gaziranu vodu na Balkanu, dok su uvoznom asortimanu dodali i ekskluzivne čajeve Althaus iz Nemačke. 

– Uvozni program u NT Boleru pokrenula je saradnja s key account lancima poput Mercatora, Rode, Univerexporta, Delhaizea, Metroa i Disa, dok je snabdevanje Petrol pumpi (Eko, Mol, Lukoil) i sportskih kladionica (Mozzart, Soccer) logistički veoma zahtevno. Mogućnost da snabdevamo veliki broj objekata obezbedila nam je saradnju s Drinom Pak, čije čajeve Lokus distribuiramo.

U NT Boleru trenutno je zaposleno 180 radnika, a distribucija je organizovana tako da kupci iz Čačka robu dobiju istog dana, a oni iz ostalih gradova najkasnije za 48 sati. 

– HoReCa i klasične trgovine su većinski kupci, a njihov broj stalno se povećava. Ulaganje u marketing, brendiranje voznog parka, koji čini sedamdeset dostavnih vozila, stavljanje reklama na reklamne panoe širom grada, brendiranje ugostiteljske opreme naših kupaca, samo su neki od načina da budemo konkurentni na tržištu koje je sve zahtevnije – objašnjava Nenad Matović, suvlasnik NT Bolera.


 

NT Bolero ima 35 maloprodajnih objekata u Srbiji, osam distributivnih centara i javno carinsko skladištenje u okviru centralnog magacina u Čačku. U portfoliju kompanije su brendovi Ballantines finest, Chivas regal, Johnie Walker, Jack Daniels, Moet, Dom Perignon i drugi. Od 2014. godine NT Bolero je generalni distributer Vinarije Tikveš za teritoriju Srbije, a sarađuje i sa Tymbark Maspex, firmom iz Rumunije koja proizvodi sokove Tedi za decu i mlade

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži